جمعه 20/سپتامبر/2024

حملات گسترده و بی‌سابقه مقاومت فلسطین و اسارت و هلاکت دهها صهیونیست

شنبه 7-اکتبر-2023

از صبح امروز گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی “حماس” حمله گسترده و غافلگیر کننده‌ای به “اسرائیل” از هوا و زمین انجام داد و نیروهای قسامی موفق شدند با نفوذ به شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف غزه، چندین شهرک و پایگاه نظامی را به کنتر خود در آورند. 
رادیو اسرائیل اعلام کرده است که نیروهای حماس موفق به اسارت حدود 35 نظامی اسرائیلی شده‌اند. 
همچنین تا به حال هزاران موشک و راکت به سمت عمق سرزمین‌های اشغالی 1948 و مناطق اطراف غزه شلیک شده است. همچنین صحنه‌های از غنیمت خودروهای نظامی اشغالگران و نمایش آنها در خیابان‌های غزه منتشر شده است و نیروهای مبارز حماس موفق شدند که چندین تانک میرکاوای اسرائیلی را نابود کرده و سرنشینان آن‌ها را کشته و یا به اسارت بگیرند. 
محمد ضیف فرمانده کل گردان‌های قسام نبرد امروز را “طوفان الاقصی” نامید و اعلام کرد که این حملات واکنشی به حملات مستمر اشغالگران به مسجد الاقصی است. 
وی افزود که اشغالگران زنان معتکف در مسجد الاقصی را مورد حمله قرار دادند و حرمت این مسجد را زیر پا گذاشتند در حالی که قبلا به آن‌ها هشدار داده بودیم.
ضیف افزود که دشمن اشغالگر به مسجد الاقصی دست درازی کرده و به معراجگاه پیامبر اسلام (ص) هتاکی کرد و صدها فلسطینی امسال در نتیجه جنایات اشغالگران صهیونیست شهید و مجروح شدند.
فرمانده کل قسام تاکید کرد که دشمن پیشنهاد ما برای مبادله انسان دوستانه اسرا را نپذیرفت و هر روز جنایات آن در کرانه باختری ادامه دارد.

لینک کوتاه:

کپی شد