جمعه 20/سپتامبر/2024

روز چهاردهم نبرد طوفان الاقصی/ شمار شهدا از مرز 4000 نفر گذشت

پنج‌شنبه 19-اکتبر-2023

وارد چهاردهمین روز نبرد طوفان الاقصی در غزه شدیم و حملات دشمن صهیونیستی به غیرنظامیان در این باریکه و متقابلا حملات راکتی و موشکی مقاومت به شمال و جنوب فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد و تاکنون هیچ اقدام خاصی هم برای آتش بس انجام نشده است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه بیش از 4000 فلسطینی در این باریکه در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند.
این وزارتخانه شمار مجروحان را هم حدود 14000 نفر اعلام کرد.
شمار شهدای کرانه باختری نیز تا این لحظه به 74 نفر و شمار مجروحان هم به بیش از 1300 نفر رسیده است.
در حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه طی 24 ساعت گذشته بیش از 370 فلسطینی دیگر به شهادت رسیده و صدها نفر هم زخمی شدند.
مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به این جنایات اراضی اشغالی را آماج حملات گسترده راکتی و موشکی قرار داد.
گردان های قسام بارها شهرها و شهرک های صهیونیست نشین مجاور غزه، عسقلان، اسدود، سدیروت، بئر السبع و حتی مناطق شمالی فلسطین اشغالی را هدف حمله راکتی و موشکی قرار داد.
همزمان با این حملات، حزب الله لبنان نیز به حملات راکتی خود به اراضی اشغالی از جنوب لبنان و شلیک موشک های ضدزره به سمت نیروهای دشمن ادامه داد.
این اقدام در حالی صورت می گیرد که منابع رسمی اسرائیلی اعلام کردند که در جریان این حملات 1500 صهیونیست به هلاکت رسیده و 4834 نفر دیگر زخمی شده اند.

لینک کوتاه:

کپی شد