جمعه 20/سپتامبر/2024

مقام سابق ارتش رژیم صهیونیستی: ماندن در غزه هزینه زیادی برایمان دارد

سه‌شنبه 7-نوامبر-2023

سرلشکر اسحاق بریک مقام سابق ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر مقامات سیاسی و نظامی این رژیم را از حمله زمینی به غزه و ورود به داخل این شهر برحذر داشت.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سرلشکر اسحاق بریک در مقاله‌ای در روزنامه عبری زبان معاریو تاکید کرد که ورود نظامیان اسرائیلی به عمق غزه موجب خواهد شد تا تلفات و خسارات سنگینی به نیروها و ادوات جنگی این رژیم وارد شود.
بریک تصریح کرد تحقق هدف ارتش یعنی نابودی حماس و جهاد اسلامی در غزه به ماه‌ها زمان نیاز دارد، به ویژه با وجود تونل‌هایی که حدود 500 کیلومتر برآورد شده و همین مسئله نابودی هزاران نفر از مبارزان فلسطینی را بسیار سخت و دشوار خواهد کرد.
وی گفت هر اندازه حمله زمینی به غزه بیشتر طول بکشد، تلفاتی به مراتب سنگین‌تر به ارتش وارد خواهد شد و از طرفی هم فشارهای بین‌المللی بر رژیم صهیونیستی به سبب کشتار غیرنظامیان به ویژه کودکان نیز افزایش خواهد یافت.
سرلشکر اسحاق بریک گفت که سران و رهبران جهان بیش از این در برابر تظاهرات‌ها و فشارهای مردمی برای توقف جنگ در غزه دوام نخواهند آورد.
وی با اشاره به فراخواندن سفرای برخی کشورها از تل آویو و قطع روابط برخی کشورها با رژیم صهیونیستی، نسبت به اعمال تحریم‌ها بر این رژیم به سبب قتل و کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه هشدار داد.

لینک کوتاه:

کپی شد