یکشنبه 22/سپتامبر/2024

شهروندان آمریکایی در مقابل وزارت خارجه آمریکا تجمع کردند

جمعه 10-نوامبر-2023

شماری از شهروندان آمریکایی امروز جمعه در حمایت از فلسطینی ها در مقابل ساختمان وزارت خارجه واشنگتن تظاهراتی را ترتیب دادند و در آن از سیاست خارجی کشورشان در قبال جنگ اسرائیل علیه غزه انتقاد کردند و از کارکنان این وزارتخانه خواستند استعفای خود را ارائه کنند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، تظاهرکنندگان طرفدار فلسطین در مقابل ساختمان وزارتخانه در واشنگتن تجمع کردند و شعارهایی از قبیل: “استعفا دهید و کار خود را رها کنید، شما در قتل عام اسرائیل شریک هستید” سردادند.
تظاهرکنندگان به حملات اسرائیل به غزه و کشتار غیرنظامیان اعتراض کردند و بنرهایی را با محتوای پایان دادن به همه کمک‌های مالی آمریکا به نژادپرستی اسرائیل برافراشتند.
تظاهرکنندگان همچنین ضمن انتقاد از سیاست خارجی آمریکا در قبال غزه، تمام درهای ساختمان وزارت خارجه را بسته و علیه کارمندان شعار سر دادند.
شایان ذکر است که رژیم اشغالگر قدس از 35 روز پیش جنگ خونینی را علیه غزه به راه انداخته است که “در جریان آن خانه ها ی فلسطینیان را بر ساکنان آنها ویران کرده و بیش از 10812 فلسطینی از جمله 4412 کودک و 2918 زن را به شهادت رسانده و بیش از 26000 نفر را دیگر مجروح کرده اند. 

لینک کوتاه:

کپی شد