چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

تلفات اشغالگران صهیونیست بیش از آمارهای رسمی اعلام شده است

پنج‌شنبه 23-نوامبر-2023

یک کارشناس نظامی اردنی اعلام کرد: اعداد اعلام شده توسط نیروهای مقاومت اشاره به آن دارند که هر یک ساعت و 20 دقیقه یکی از ادوات خودرویی ارتش نابود و 6 نفر کشته یا زخمی شده‌اند و این به معنای 3185 کشته و مجروح در جریان 22 روز حمله زمینی به نوار غزه است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین سرتیپ فایز الدویری نظامی بازنشسته ارتش اردن در گفتگو با شبکه الجزیره قطر افزود: تصاویر منتشر شده توسط مقاومت حاکی از آن هستند که شلیک موشک همچنان تاثیرگذار بوده و خمپاره‌ها نیز هنوز کاربرد داشته و نبردهای صفر ادامه دارند، علاوه بر آنکه حمله به اهداف متنوع متحرک و ثابت با استفاده از روش‌های مختلف انجام می‌شود.
این نظامی ارشد اردنی ادامه داد: هرگاه اسرائیل در هر یک از محورهای داخل غزه پیشروی نموده وضعیت بدتری پیدا کرده و فرصت نیروهای مقاومت برای مقابله بیشتر بوده است، تصاویر منتشر شده اخیر از نبردها بیانگر آن هستند که مقاومت در حال مدیریت موثر نبرد است.
این کارشناس نظامی تاکید کرد: ساعات آینده خشونت بار خواهد بود چرا که هر کدام از طرفین قدرت خود را پیش از ورود به آتش بس نشان می‌دهند تا ثابت کنند همچنان می‌توانند به جنگیدن ادامه دهند.
الدویری گفت: رزمندگان مقاومت ثابت کردند که از نیروهای دلتای آمریکا نیز آمادگی بیشتری دارند زیرا وارد نبرد از فاصله صفر شده بدون آنکه پشتیبانی داشته باشند و آنها با لباس غیرنظامی علیه دشمن اقدام می‌کنند، اسرائیل تلفات واقعی خود را 6 ماه پس از پایان جنگ اعلام خواهد کرد.

لینک کوتاه:

کپی شد