چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

حماس مسئولیت عملیات شهرک راموت در قدس اشغالی را پذیرفت

پنج‌شنبه 30-نوامبر-2023

گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی ‌(حماس) مسئولیت عملیات چریکی صبح امروز پنحشنبه در شهرک راموت واقع در قدس اشغالی را بر عهده گرفت که در جریان آن 3 شهرک نشین به هلاکت رسیده و تعداد دیگری زخمی شدند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما برای مردم بزرگ فلسطین و امت عربی و اسلامی خون می‌دهیم و در همین راستا دو شهید از قسام به نام‌های مراد محمد نمر (38 ساله) و ابراهیم محمد نمر (30 ساله) که با یکدیگر برادر بودند را تقدیم کردیم، آنها در منطقه صور باهر (در جنوب قدس اشغالی) سکونت داشته و عملیات چریکی صبح امروز در شهرک راموت را انجام دادند.
حماس در ادامه تاکید کرد: این عملیات واکنشی طبیعی به جنایات بی سابقه اشغالگران و ارتکاب کشتار وحشیانه در نوار غزه و کشتن کودکان در جنین انجام شد، همچنانکه این عملیات پاسخی به تعرضات گسترده اشغالگران به حقوق اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی و ادامه تجاوزات آنان به حریم مسجد الاقصی و جلوگیری از ورود نمازگزاران به این مکان مقدس بود.
این جنبش فلسطینی افزود: اشغالگران باید در هر شهر، روستا، خیابان و کوچه‌ای مراقب خود باشند چرا که ملت فلسطین برای انتقام خون شهدا و جلوگیری از تجاوزات دشمن علیه میهن بسیج شده‌اند.
صبح امروز در جریان عملیات چریکی نیروهای مقاومت 3 شهرک نشین به هلاکت رسیده و 7 نفر دیگر زخمی شدند که چند نفر آنها شرایط وخیم جسمانی دارند.
روزنامه یدیعوت آحرونوت رژیم صهیونیستی اعلام کرد: امروز دو فلسطینی به سمت ایستگاه اتوبوس در خیابان فایتسمان در ورودی قدس تیراندازی نموده که منجر به کشته شدن 3 شهرک نشین و مجروحیت 7 نفر دیگر شده که شرایط جسمانی 5 نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

لینک کوتاه:

کپی شد