جمعه 20/سپتامبر/2024

رهبر حزب الله: ترور شهید العاروری بی‌پاسخ نخواهد ماند

چهارشنبه 3-ژانویه-2024

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد که شهید صالح العاروری یک رهبر جهادی بزرگ بود که تا لحظه شهادت عمر خود را صرف جهاد و مقاومت کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سید حسن نصر الله تاکید کرد که حاج قاسم تلاش کرد تا همه جنبش‌های مقاومت از نظر امکانات و توانمندی به خودکفایی برسند.
وی افزود: حاج قاسم شخصیت اصلی بود که موجب ارتباط و پیوند مستقیم جریان‌های مقاومت شد.
نصر الله عنوان کرد: محور مقاومت رویکرد و نگرش استراتژیک و روشنی دارد که در آن دوستان و دشمنان مشخص هستند و اهداف کاملا واضح است.
وی تاکید کرد که در محور مقاومت کسی چیزی را به دیگری تحمیل نمی‌کند و هر طرفی تصمیم‌گیری‌های مستقلی متناسب با رویکرد استراتژیک خود و منافع کشورش دارد.
او اظهار داشت: نمود اصلی و خطرناکترین چالش محور مقاومت در ماه‌های اخیر بوده است.
دبیرکل حزب الله بیان کرد: وقتی حجم گسترده و اهمیت نتایج و دستاوردهای محقق شده تا این لحظه را می‌بینیم، بیش از پیش نسبت به جانفشانی و فداکاری‌ها رضایت پیدا می‌کنیم.
سید حسن نصرالله خاطر نشان کرد که از جمله نتایج نبرد طوفان الاقصی ناامید شدن دشمن صهیونیستی نسبت به خسته شدن فلسطینیان و دست کشیدن آن از آرمان خود است.
وی افزود: افزایش حمایت‌ها از مقاومت و گزینه مقاومت در داخل ملت فلسطین و در سطح امت از دیگر نتایج این نبرد است.
نصر الله گفت: یکی دیگر از نتایج، درهم شکستن تصویر رژیم اشغالگر در سطح جهان بود که رسانه‌های غربی و عربی همواره برای زیبا جلوه دادن آن تلاش می‌کردند.
وی اشاره کرد که آنچه در ماه‌های اخیر اتفاق افتاد، ضربه‌ای سخت به روند عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی بود.
سید حسن نصر الله تاکید کرد: از جمله نتایج نبرد طوفان الاقصی متلاشی شدن بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی بود که اسرائیلی‌ها می‌گفتند به دنبال ترمیم آن هستند.
وی افزود: مقاومت در لبنان امروز جرات بیشتری گرفته و بیش از پیش آماده اقدام است.
سید حسن نصر الله خاطر نشان کرد که ۳ ماه از جنگ در غزه گذشت و کسی در “اسرائیل” نمی‌تواند ادعا کند تا این لحظه به پیروزی دست یافته است.
وی بیان کرد: آنچه “اسرائیل” را از حمله به لبنان بازداشت، این است که در لبنان یک قدرت و یک مقاومت و مردانی برای خدا حضور دارند.
رهبر حزب الله در ادامه تاکید کرد که اگر دشمن به جنگ علیه لبنان فکر کند، آن وقت جنگ و مبارزه ما بی‌حد و مرز و خارج از هر ضابطه‌ای خواهد بود و دشمن می‌داند که چه می‌گویم.
سید حسن نصر الله گفت: هر کس به جنگ با ما فکر کند، ان شاءالله پشیمان خواهد شد و جنگ با ما بسیار بسیار هزینه‌بردار خواهد بود.
وی تاکید کرد که جنایت (ترور شهید العاروری) بی‌پاسخ نخواهد ماند و میان ما و دشمن میدان و روزها و شب‌هایی خواهد بود.
نصر الله گفت: دیروز پس از ترور شهید العاروری پیام‌هایی دریافت کردیم مبنی بر اینکه هدف لبنان و حزب الله نبوده و این تنها سخن کودکان و انسان‌های بزدل و ترسو است.

لینک کوتاه:

کپی شد