جمعه 20/سپتامبر/2024

مشعل: دشمن گمان می‌کرد با ترور رهبران، اراده مقاومت را درهم می‌شکند

جمعه 5-ژانویه-2024

خالد مشعل رهبر حماس در خارج در سخنانی به یاد شهید صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی این جنبش و یاران شهیدش گفت: برادر شهید صالح العاروری را از زمانی که در کرانه باختری بود و قبل از اسارت می‌شناسیم، او یکی از بنیانگذاران قسام بود و تلاش زیادی در راه مقاومت در برابر رژیم اشغالگر کرد و سال 2010 که مجبور به خروج از فلسطین شد، در خارج به دیگر رهبران حماس ملحق شد و راه جهاد و مقاومت را ادامه داد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، متن سخنان مشعل به این شرح است:
▪️شهادت رهبران حماس یک حقیقت مهم را ثابت کرده و آن اینکه راه شهادت گزینه نهایی و مورد نظر هم رهبران و هم سربازان این جنبش است.
▪️برادران ما در راه جهاد و مقاومت مرگ را صرفا سرنوشتی محتوم نمی‌دانند، هر چند که این حق است، بلکه آن را یک آرزو و سرانجام می‌دانند که امیدوارند به آن برسند و خالصانه برای آن تلاش می‌کنند.
▪️از خداوند متعال مسئلت داریم شهادت را نصیب ما گرداند و روز قیامت نیز ما را شهید معبوث گرداند.
▪️خداوند به این 7 شهید افتخار شرکت در نبرد طوفان الاقصی و بودن در کنار برادرانشان در غزه که حماسه‌ای تاریخی آفریند، را قسمت کرد، آن‌ها بخشی از نبرد قدس، مسجد الاقصی و فلسطین هستد و این فضلی است که خداوند نصیب کسانی خواهد کرد که خود بخواهد.
▪️شهادت رهبران مقاومت و حماس دلیلی است بر اینکه خون ملت فلسطین در این نبرد یکی است، نبرد طوفان الاقصی نبرد همه ملت فلسطین در داخل و خارج و نبرد کل امت است.
▪️امنیت و منافع همه کشورها برای ما مهم است و نبرد ما تنها با دشمن صهیونیستی است.
▪️دشمن صهیونیستی پس از 3 ماه حملات وحشیانه و نسل‌کشی مردم غزه و قتل و کشتار زنان و کودکان و در پی شکست‌ و ناتوانی در برابر مقاومت، به دنبال نابودی مردم غزه است و می‌خواهد بحران خود را به خارج صادر کند و دایره نبرد را گسترش دهد به گمان اینکه این می‌تواند معادلات مقاومت را بر هم بزند.
▪️دشمن گمان می‌کند با ترور رهبران مقاومت عزم و اراده آن را می‌تواند در هم شکند اما نمی‌داند که این توهم بزرگی است که قبلا نیز آن را امتحان کرده است و ده‌ها و صدها و حتی هزاران نفر از رهبران ملت فلسطین را در طول دهه‌های گذشته از تمامی گروه‌ها از جمله حماس و در راس آن شهید شیخ احمد یاسین بنیانگذار این جنبش ترور کرده اما نتیجه این بوده که هر بار رهبرانی دیگر جای رهبران قبلی را گرفتند، ملت فلسطین ملت بزرگی است که شکست نمی‌شناسد.
▪️فرق زیادی است بین ضعف و ناتوانی دشمن با کشته شدن نیروهایش که معادلات آن را بر هم می‌زند و بر جبهه داخلی آن نیز اثرگذار خواهد بود و بین اثراتی که شهدای راه مقاومت دارند.
▪️به یاری خداوند این ملت شکست ناپذیر است و به دشمن نشان خواهد داد با گسترش دامنه جنایات خود علیه ملت فلسطین چه حماقتی را مرتکب شده است و با ادامه جنایات خود و ترور رهبران حماس در خارج در حقیقت قبر خود را با دست خود کنده و شکست خود را جلو می‌اندازد.

لینک کوتاه:

کپی شد