شنبه 21/سپتامبر/2024

تاکید گروه‌های فلسطینی بر وحدت همه جانبه در نشست‌های مسکو

جمعه 1-مارس-2024

گروه های فلسطینی در بیانیه پایانی پس از نشست های خود در مسکو پایتخت روسیه بر ادامه تلاش در راستای تحقق وحدت ملی همه جانبه با مشارکت همه گروه ها و جریان های فلسطینی تاکید کردند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نشست های گروه های فلسطینی در مسکو دو روز به طول انجامید و سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه نیز در آن حضور داشت.
گروه های فلسطینی بر ادامه گفتگوها تا تحقق وحدت ملی همه جانبه با مشارکت همه گروه های فلسطینی در چارچوب سازمان آزادی بخش فلسطین به عنوان تنها نماینده ملت فلسطین تاکید کردند.
این گروه ها همچنین بر ضرورت مقابله با جنایات و نسل کشی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و ادامه مقاومت و به شکست کشاندن طرح های کوچاندن ملت فلسطین از سرزمین خود به ویژه غزه، کرانه باختری و قدس به توافق رسیدند.
آن ها در این دیدارها بر تلاش جهت خارج کردن نیروهای اشغالگر اسرائیلی از نوار غزه و ممانعت از اشغال بخشی از آن یا ایجاد منطقه حائل در آن تاکید کردند.
العربی الجدید به نقل از برخی منابع تاکید کرد که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان بر وضع بند دولت تکنوکرات در جدول برنامه های این نشست پایبند بود حال آنکه دیگر گروه های فلسطینی به برنامه های خود که بر ضرورت تشکیل دولت وحدت ملی تاکید داشت، اصرار داشتند.

لینک کوتاه:

کپی شد