چهارشنبه 18/سپتامبر/2024

ممانعت از ورود هزاران نمازگزار فلسطینی به مسجد الاقصی توسط اشغالگران

جمعه 15-مارس-2024

امروز جمعه نیروهای اشغالگر صهیونیست از ساعات اولیه صبح از ورود هزاران نمازگزار به مسجد الاقضی برای ادای اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان جلوگیری کردند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین نیروهای اشغالگر صهیونیست به طور گسترده در اطراف ایست و بازرسی قلندیا در شمال، الزیتونه در شرق و بیت لحم در جنوب قدس اشغالی حضور یافته و به هزاران نمازگزار فلسطینی به بهانه نداشتن مجوزهای لازم اجازه ورود به مسجد الاقصی را ندادند.
همچنین اشغالگران هزاران نفر از نیروهای پلیس را در منطقه قدیمی قدس، اطراف مسجد الاقصی در ورودی‌های این مکان مقدس مستقر کردند.
مقامات رژیم صهیونیستی از روز شنبه موانع آهنین جدید در ورودی‌های مسجد الاقصی و به ویژه درب‌های ملک فیصل، الغوانمه و الحدید نصب کرده و برای اعمال تسلط بیشتر بر ورود نمازگزاران و راه‌های منتهی به مسجد الاقصی و محدود کردن آزادی عبادت در این مکان مقدس اقدام کردند.
لازم به ذکر است نیروهای اشغالگر صهیونیست از 6 ماه قبل محاصره شدیدی علیه منطقه قدیمی شهر قدس و مسجد الاقصی اعمال کرده و از ورود آزادانه شهروندان فلسطینی به آن جلوگیری نموده و ده‌ها حکم تبعید برای اهالی فلسطینی این شهر صادر کردند تا از ورود آنان به مسجد الاقصی در ماه رمضان ممانعت به عمل آورند.

لینک کوتاه:

کپی شد