چهارشنبه 18/سپتامبر/2024

پیش از آنکه دیر شود محاصره غزه را شکسته و قدس را یاری کنید

یکشنبه 24-مارس-2024

وزارت اوقاف و امور دینی غزه در ‌بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از تمام افراد در هر موقعیت، جایگاه، تخصص و دارای هر گونه توانمندی می‌خواهیم در مرزهای خود هر چه سریعتر برای نجات مردم غزه و حمایت از قدس نهایت تلاش خود را به کار گیرند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین این نهاد فلسطینی در پیامی به علما و طلاب علوم دینی و مبلغان جهان اسلام به استفاده از ماه رمضان برای افزایش تلاش‌ها و بیدار نمودن امت اسلامی و بسبج جوانان مسلمان برای جهاد با هر وسیله ممکن و توانایی و قدرتی دعوت کرد.
این وزارتخانه از علما و مبلغان خواست در مرزهای فلسطین در کشورهای مجاور حاضر شده و همه اعم از پیر و جوان و مرد و زن برای شکستن محاصره غزه و آزادی آن از اشغالگران اقدام نمایند.
در بخش دیگری از این بیانیه بر ضرورت مخاطب قرار دادن سازمان‌ها و دولت‌ها و توجه دادن آنها به وظایف مشروع خود برای یاری رسانی به غزه با استفاده از تمام ابزارهای موجود تاکید شده و علاوه بر آن مقابله با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و دعوت به مبارزه اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای با آن ضروری قلمداد شده است.
در ادامه این بیانیه اهمیت ابتکار جوانان و جوامع برای معرفی حق فلسطین و دفاع از آن و بیان حجم ویرانی تجاوزات اخیر علیه افراد، مساجد، خانه‌ها و تاسیسات عمومی و خصوصی مورد تاکید قرار گرفته است.
وزارت اوقاف همچنین ضرورت بسیج افکار، اموال و منابع برای تسهیل ورود کاروان‌های پزشکی، امدادی و رسانه‌ای به نوار غزه و حمایت از تلاش‌های انجام شده برای بازسازی این منطقه و تلاش برای فراهم سازی نیازها و پرداخت غرامت ویرانی‌های این تجاوز را خاطر نشان کرد.

لینک کوتاه:

کپی شد