شنبه 26/اکتبر/2024

جبارین: نتانیاهو قصد توقف جنگ را ندارد و جدیتی برای آزادی اسرا ندارد

چهارشنبه 17-آوریل-2024

قائم مقام رهبر حماس در کرانه باختری و مسئول پرونده اسرا و شهدای این جنبش تاکید کرد: ما خواستار آزادی 50 اسیر فلسطینی در مقابل هر نظامی زن اسرائیلی شدیم.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، زاهر جبارین گفت نتانیاهو قصد توقف جنگ را ندارد و رژیم صهیونیستی را به سمت نابودی می‌کشاند.
جبارین گفت خانواده‌های اسرای اسرائیلی باید بدانند که نتانیاهو جدیتی برای آزادی فرزندانشان ندارد و اگر داشت، این کار را می‌کرد.
وی تصریح کرد بزرگ‌ترین دلیل و گواه بر عدم جدیت نتانیاهو، اخبار درز شده به بیرون است که نشان می‌دهد او هیچ اختیاری به هیئت مذاکره کننده رژیم صهیونیستی نداده است..
این رهبر حماس تاکید کرد قدس و کرانه باختری در مرکز نبرد طوفان الاقصی قرار دارند برای همین دولت رژیم صهیونیستی قصد دارد نبرد بر سر آن‌ها را به نفع خود یکسره کند.
زاهر جبارین گفت کرانه باختری در مقابل جنایتکاران خواهد ایستاد و ملت فلسطین به رغم همه جنایات و خونریزی‌ها در سرزمین خود ثابت و پایدار خواهد بود.
جبارین خاطر نشان کرد که تشکیلات خودگردان باید در کنار ملت خود ایستاده و موضعی واضح و روشن در حمایت از آن‌ها در نبرد وجودی خود اتخاذ کند.
وی تاکید کرد که ملت فلسطین در کرانه باختری برای ماندن در سرزمین خود دست به نوآوری و خلاقیت خواهد زد.

لینک کوتاه:

کپی شد