جمعه 20/سپتامبر/2024

دیدار هیئتی از نمایندگان و شخصیت‌های الجزایری با هنیه

دوشنبه 29-آوریل-2024

هیئتی از نمایندگان و شخصیت های ملی و مردمی الجزایری امروز دوشنبه با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در استانبول دیدار کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این دیدار در مورد آخرین تحولات سیاسی و میدانی مربوط به جنگ در غزه و پیامدهای مختلف آن گفتگو و تبادل نظر شد.
این هیئت بار دیگر شهادت شماری از فرزندان، نوه ها و اعضای خانواده هنیه در بمباران های نوار غزه را به وی تسلیت گفت.
هنیه در این دیدار ضمن تمجید از مواضع الجزایر در حمایت از فلسطین، از این هیئت نیز قدردانی کرد.
اسماعیل هنیه خواستار ادامه حمایت های سیاسی از مقاومت فلسطین به عنوان جنبش های آزادی بخش ملی فلسطین که حق مسلم خود در دفاع از سرزمین و ملت خویش را ادا می کند، شد.
هنیه همچنین به تشریح تحولات میدانی و سیاسی نبرد طوفان الاقصی و رویارویی ملت فلسطین با اشغالگران اسرائیلی در تمامی عرصه ها پرداخت.
رئیس دفتر سیاسی حماس هر تلاشی را که منجر به انزوای اشغالگران و حفظ منطقه در برابر نفوذ رژیم صهیونیستی شود، در این برهه مهم و حساس، تلاشی مهم و حیاتی دانست و بر نیاز ملت فلسطین به تمامی شیوه‌های حمایت های سیاسی، انسانی و قانونی تاکید کرد.
این هیئت نیز ضمن تمجید از مقاومت ملت فلسطین، بر موضع ثابت الجزایر در حمایت از آرمان فلسطین و محکومیت جنگ ظالمانه علیه غزه تاکید کرده و خواستار تلاش همه جانبه برای توقف جنگ و تحقق خواسته های ملت فلسطین شدند.

لینک کوتاه:

کپی شد