جمعه 20/سپتامبر/2024

200 پرواز شناسایی ارتش انگلیس بر فراز غره برای کمک به اشغالگران

پنج‌شنبه 9-می-2024

هواپیماهای شناسایی نیروی هوایی انگلیس بیش از 200 پرواز شناسایی بر فراز غزه انجام داده و به رژیم صهیونیستی برای ادامه تجاوزات خود علیه نوار غزه کمک کرده‌اند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین از زمانی که 3 نفر از کارکنان انگلیسی در بمباران رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه کشته شدند هواپیماهای شناسایی انگلیسی 1000 ساعت عملیات جمع آوری اطلاعات برای اشغالگران انجام داده‌اند.
گزارشات انگلیسی بیانگر آن هستند که هواپیماهای انگلیسی در دوم فوریه در پایگاه نواتیم ارتش رژیم صهیونیستی فرود آمده‌اند. این هواپیماها از قدرت جمع آوری اطلاعات لازم برای اهداف جهت حمله به آنها برخوردار هستند. این هواپیماها از اول دسامبر تاکنون بیش از 200 پرواز بر فراز غزه انجام داده‌اند که 44 مورد از آنها در ماه مارس انجام شده است.
بر اساس این گزارشات با توجه به احتمال حکم دادگاه لاهه برای بازداشت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزرای کابینه وی نگرانی‌هایی در انگلیس به وجود آمده چرا که احتمال دارد برخی شخصیت‌های این کشور نیز به دلیل همکاری در این جنگ در معرض احکام این دادگاه قرار گیرند که از جمله آنها گرانت شاپس وزیر دفاع انگلیس است.
این هواپیماها از پایگاه هوایی انگلیس در اکروتیری قبرص به پرواز در آمده و پس از 6 ساعت پرواز به اراضی اشغالی رسیده‌اند.

لینک کوتاه:

کپی شد