چهارشنبه 18/سپتامبر/2024

سازمان همکاری اسلامی حمله به ساختمان آنروا در قدس اشغالی را محکوم کرد

جمعه 10-می-2024

سازمان همکاری اسلامی به شدت حمله تعدادی از شهرک نشینان صهیونیست به ساختمان سازمان امداد رسانی به آوارگان فلسطینی (آنروا) وابسته به سازمان ملل متحد در قدس اشغالی را محکوم کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین این سازمان بین المللی در بیانیه‌ای اعلام کرد: این اقدام ادامه تروریسم سازمان یافته و جنایات مداومی است که اشغالگران و شهرک نشینان در اراضی فلسطین اشغالی مرتکب آن می‌شوند.
این سازمان افزود: این تجاوز خطرناک در چارچوب تلاش‌ اشغالگران اسرائیلی برای نابودی نقش آفرینی آنروا و خشکاندن منابع مالی آن و برچیدن بیش از 160 مرکز وابسته به این سازمان بین المللی است، چنانچه از ابتدای تجاوز اشغالگران اسرائیلی به نوار غزه تاکنون حدود 188 نفر از کارمندان آنروا به قتل رسیده و این در تعارض کامل با قوانین بین المللی حقوق بشری و قطعنامه‌های سازمان ملل متحد است.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: مسئولیت کامل ادامه این جنایات علیه حقوق بشر فلسطینی و نهادهای مرتبط با سازمان ملل متحد و همچنین کارمندان سازمان‌های فعال در امور بشردوستانه و امداد رسانی بر عهده اشغالگران اسرائیلی است.
سازمان همکاری‌ اسلامی همچنین از جامعه بین الملل خواست به مسئولیت‌های خود در قبال این گونه جنایات و تجاوزات مکرر و ضرورت حمایت بین المللی از مردم فلسطین پایبند باشند.
لازم به ذکر است دو روز قبل تعدادی از شهرک نشینان صهیونیست به ساختمان سازمان آنروا در قدس اشغالی حمله کرده و این سازمان بین المللی این اقدام را ارعاب و خرابکاری توصیف کرد.

لینک کوتاه:

کپی شد