شنبه 21/سپتامبر/2024

پیام تسلیت هنیه به سید حسن نصر الله به خاطر درگذشت مادرش

یکشنبه 26-می-2024

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با ارسال پیامی به سید حسن نصر الله دبیر کل جنبش حزب الله لبنان، درگذشت مادرش را تسلیت گفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه با ارسال پیامی اعلام کرد:« با نهایت تأسف و تأثر و ضمن تسلیم و رضایت به قضا و قدر الهی، خبر درگذشت مادر گرامی شما «ام حسن نصرالله» همسر سید بزرگوار عبد الکریم نصر الله را دریافت کردیم. خداوند روحشان را شاد و مشمول عفو و مغفرت خود قرار دهد.»

در ادامه این پیام آمده آمده است که «همان طوری که ملت لبنان به برادران خود در فلسطین تسلیت گفته و از مقاومت قهرمانانه و شجاعانه آنها در جریان نبرد طوفان الاقصی حمایت می کنند و صادقانه ترین مضامین برادری و همبستگی را به نمایش می گذارند تا بر یکپارچگی جبهه های مقاومت و نهادینه شدن شخصیت محور مقاومت مهر تایید بزنند، ما نیز این ضایعه را به شما تسلیت و تعزیت عرض می کنیم.»

هنیه در بخش دیگری از پیام خود تاکید کرده است که «صمیمانه ترین پیام های تسلیت ما را به خانواده و نزدیکان تان ابلاغ کنید. امیدواریم که خداوند به شما صبر جمیل و قوت قلب عنایت کند و آن مرحومه مغفوره را مشمول رحمت و بخشش خود قرار دهد.»

لینک کوتاه:

کپی شد