یکشنبه 22/سپتامبر/2024

حماس: اظهارات جان کربی بی‌توجهی به جان غیرنظامیان فلسطینی را می‌رساند

چهارشنبه 29-می-2024

جنبش مقاومت اسلامی حماس اصرار دولت بایدن بر نادیده گرفتن و انکار کشتارهای هولناک ارتش رژیم صهیونیستی علیه آوارگان فلسطینی در رفح به رغم صحنه‌های وحشتناک منتشر شده از حملات مکرر به چادرهای آوارگان که با محکومیت گسترده بین‌المللی همراه بود، را شدیداً محکوم کرد. 
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این جنبش امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای مطبوعاتی تاکید کرد که اظهارات جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی تاکنون خطوط قرمزی را که دولت بایدن وضع کرده بود نقض نکرده است، به وضوح نشان دهنده بی‌توجهی دولت آمریکا به جان غیرنظامیان فلسطینی و همدستی با این رژیم در قتل و کشتار آنها است، به ویژه اینکه تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که بمب‌های استفاده شده علیه آوارگان فلسطینی در رفح ساخت آمریکا بوده است. 
حماس رژیم اشغالگر صهیونیستی و دولت آمریکا را در برابر این جنایات وحشتناک مسئول دانست و از این کشور خواست سیاست‌های دوگانه خود را کنار گذاشته و به همدستی در قتل و کشتار فلسطینیان پایان دهد، چرا که این مسئولیتی تاریخی است که دامنگیر این کشور و همه همدستان در قتل و کشتار غیرنظامیان و کودکان فلسطینی خواهد شد.
لازم به ذکر است که در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی تنها ظرف 48 ساعت گذشته مقابل چشمان جهانیان دست به کشتارهایی وحشیانه زده و با بمباران چادرهای آوارگان فلسطینی در غرب رفح صدها نفر را به خاک و خون کشیده، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده که در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا این رژیم خطوط قرمز بایدن را نقض کرده است یا خیر.
دولت آمریکا با ارائه سلاح‌های مختلف به رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ و وتوی چند قطعنامه در سازمان ملل و شورای امنیت برای توقف جنگ، عملا شریک نسل‌کشی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه است.
شبکه “سی ان ان” فاش کرد که رژیم صهیونیستی در حمله مرگبار روز یکشنبه گذشته به چادرهای آوارگان فلسطینی در رفح از بمب‌های آمریکایی استفاده کرده است.
این شبکه تاکید کرد که در بمباران آوارگان فلسطینی در رفح از بمب سنگرشکن هدایت شونده آمریکایی GBU-39 استفاده شده است.
“سی ان ان” افزود استفاده از چنین بمبی در یک منطقه شلوغ و مملو از جمعیت بسیار خطرناک است.
نیویورک تایمز به نقل از یک افسر بازنشسته آمریکایی تاکید کرد که استفاده از بمب‌های GBU-39 بیانگر بی‌توجهی “اسرائیل” به جان غیرنظامیان فلسطینی است.

لینک کوتاه:

کپی شد