شنبه 26/اکتبر/2024

شورای یهودیان استرالیا خواستار قطع روابط این کشور با اشغالگران شد

پنج‌شنبه 30-می-2024

شورای یهودیان استرالیا از دولت این کشور خواست از تمام ابزارها برای فشار دیپلماتیک برای توقف ارتکاب جنایت نسل کشی علیه مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی استفاده نماید.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین این شورا در بیانیه‌ای اعلام کرد: حملات هوایی اسرائیل به زندگی بیش از 45 نفر که در چادرهای منطقه امن اعلام شده در رفح زندگی می‌کردند پایان داد، این اقدام نقض احکام صادر شده توسط دادگاه لاهه در هفته گذشته برای توقف فوری عملیات نظامی در رفح به شمار می‌رود.
این بیانیه در شرایطی صادر شده که تعداد شهدا ناشی از عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه به طور مداوم در حال افزایش یافتن است.
در ادامه این بیانیه آمده است: با توجه به تحولات و شرایط وخیم تحمیل شده به فلسطینیان در غزه و کرانه باختری شورای یهودیان استرالیا دولت این کشور را به قطع فوری تمامی روابط نظامی با اسرائیل و اعمال تحریم علیه آن دعوت می‌کند.
در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده: دولت آنتونی آلبنیز باید از سفر شهرک نشینان افراطی و مشکوک به ارتکاب جنایات جنگی به استرالیا جلوگیری نماید و این در راستای تعهدات این کشور به عنوان یکی از امضا کنندگان کنوانسیون مقابله با نسل کشی است.

 

لینک کوتاه:

کپی شد