چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن 4 نفر دیگر در کرانه باختری

پنج‌شنبه 30-می-2024

در اثر حمله نظامیان ارتش صهیونیستی به شهر البیره در وسط کرانه باختری، درگیری های شدیدی میان آنها و جوانان فلسطینی روی داد که در نتیجه آن یک جوان فلسطینی شهید و 4 نفر دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین طی بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار مرکز اطلاع رسانی فلسطین قرار گرفت، تصریح کرد که یک جوان فلسطینی در اثر جراحت های وارده در پی اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به سینه اش در شهر البیره شهید شد.

منابع محلی گزارش دادند که این جوان «وجیه محمد الرمحی» 20 ساله نام داشت که در اثر اصابت گلوله در جریان درگیری های شهر البیره جانش را از دست داد. وی از دانشجویان دانشگاه بیرزیت بود.

علاوه بر این، چندین دستگاه خودروی نظامی ارتش صهیونیستی هم به شهر البیره حمله کرده و اقدام به گشت زنی در خیابان ها و کوچه های این شهر کردند که در اثر پرتاب سنگ از سوی جوانان فلسطینی، درگیری های شدیدی میان طرفین روی داد.

نظامیان صهیونیست در جریان درگیری های البیره اقدام به شلیک گسترده گلوله های جنگی و مشقی و همچنین بمب های حاوی گازهای سمی به سمت شهروندان و خودروها و مغازه های آنها کردند و یک دانشجوی دانشگاه بیرزیت به نام «لیث الکیشی» انجمن دانشجویی دانشجویان دانشگاه بیرزیت را بازداشت کردند.

لینک کوتاه:

کپی شد