جمعه 20/سپتامبر/2024

موافقت اکثریت جوانان فلسطینی با نابودی رژیم صهیونیستی

پنج‌شنبه 6-ژوئن-2024

یک نظرسنجی انجام شده توسط موسسه انگلیسی «UnHerd» بیانگر آن است که بیشتر جوانان انگلیسی اعتقادی به ضرورت ادامه حیات رژیم صهیونیستی ندارند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین جزئیات نتایج این نظرسنجی حاکی از آن است که 54 درصد جوانان 18 تا 24 سال موافقت خود با این عبارت را اعلام کرده‌اند که «اسرائیل نباید وجود داشته باشد.»
همچنین 50 درصد از جوانان شرکت کننده در این نظرسنجی در پاسخ به این سوال که «مسئول جنگ در غزه کیست؟» دولت رژیم اشغالگر را مقصر اعلام کرده‌اند.
از دیگر نتایج این نظرسنجی آن است که جوانان 18 تا 24 سال انگلیسی جنگ غزه را بیش از جنگ روسیه و اوکراین یا تنش‌های موجود میان آمریکا و چین مورد توجه قرار می‌دهند.
بر اساس این نظرسنجی 38 درصد از جوانان توجه بسیاری به جنگ غزه داشته و 28 درصد نیز تا حدی به این تحولات توجه دارند و در مقابل تنها 19 درصد بر توجه زیاد به جنگ اوکراین تاکید کرده‌اند.
نتایج یک نظرسنجی دیگر که روزنامه دیلی میل انگلیس آن را در 19 می گذشته منتشر کرد بیانگر آن بود که یک سوم دانشجویان انگلیسی عملیات طوفان الاقصی را یک اقدام مقاومتی تلقی می‌کنند.
در این نظرسنجی همچنین 38 درصد از شرکت کنندگان تاکید کردند دانشجویانی که در محوطه دانشگاه به طور علنی از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند باید در انتظار بد رفتاری باشند.
همزمان با اوج گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه شهروندان انگلیسی و به ویژه دانشجویان این کشور تظاهرات‌ و تجمعات مختلفی در اعتراض به تجاوزات مستمر این رژیم علیه مردم غزه و در حمایت از مساله فلسطین برگزار کردند.

 

لینک کوتاه:

کپی شد