جمعه 20/سپتامبر/2024

هلاکت 4 نظامی صهیونیست در عملیات گردان های قسام در شهر رفح

دوشنبه 10-ژوئن-2024

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» اعلام کرد که با انفجار یک باب منزل در اردوگاه الشابوره در شهر رفح که گروهی از نظامیان صهیونیست در داخل آن سنگر گرفته بودند، 4 نظامی ارتش صهیونیستی را به هلاکت رسانده و چندین نفر دیگر را هم زخمی کرده است.

گردان های قسام طی بیانیه ای نظامی که نسخه ای از آن در اختیار مرکز اطلاع رسانی فلسطین قرار گرفت، خاطر نشان کرد که «مبارزان ما توانستند یک منزل بمب گذاری شده را به هنگام حضور گروهی از نظامیان صهیونیست در داخل آن در اردوگاه الشابوره در شهر رفح منفجر کنند».

مبارزان قسام تعدادی از اعضای این گروه از نظامیان صهیونیست را به هلاکت رسانده و تعدادی دیگر را نیز زخمی کردند و پس از رسیدن نیروهای کمکی اطراف این خانه را با گلوله های خمپاره هدف قرار دادند. گردان های قسام فایل ویدیوئی مربوط به هدف قرار دادن تجمع نیروهای دشمن صهیونیستی در شرق شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را منتشر کرده است.

رسانه های صهیونیستی نیز امروز دوشنبه به هلاکت 4 نظامی این رژیم و زخمی شدن تعدادی دیگر در اثر انفجار یک ساختمان بمب گذاری شده در رفح اذعان کردند. پایگاه خبری عبری زبان «حدشون حموت» خاطر نشان کرد که بالگردهای نظامی ارتش صهیونیستی اقدام به انتقال نظامیان و افسران زخمی شده به بیمارستان سوروکا کردند که در میان آنها تعدادی از نظامیان کشته شده نیز دیده می شد.

لینک کوتاه:

کپی شد