دوشنبه 23/سپتامبر/2024

جنبش حزب الله با شلیک 160 موشک شمال فلسطین اشغالی را موشک باران کرد

چهارشنبه 12-ژوئن-2024

ارتش صهیونیستی امروز چهارشنبه اعلام کرد که بیش از 160 فروند موشک از جنوب لبنان به سمت صفد، طبریه و اطراف آنها شلیک شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، رادیو ارتش صهیونیستی مدعی شد که «سامانه های پدافندی اسرائیل تعداد ای از موشک ها را ساقط کرده اند»، اما برخی دیگر از آنها به نقاط مختلف در شمال فلسطین اشغالی اصابت کرده که منجر به بروز آتش سوزی های متعدد شده است.

این منبع صهیونیستی خاطر نشان کرد که از اکتبر گذشته این اولین بار است که آژیرهای خطر در طبریه به صدا درآمده است. به دنبال این حادثه، به اصطلاح «شورای منطقه‌ای اسرائیل» در الجلیل علیا به ساکنان شهرک های صهیونیست نشین توصیه کرد که در نزدیکی پناهگاه‌ها و مکان‌های امن بمانند.

رسانه های صهیونیستی از شنیده شدن صدای انفجارهای قوی پی در پی به دلیل رهگیری موشک ها در مناطق وسیعی از جلیل علیا و سفلی خبر دادند. همچنین صحنه هایی در شبکه های اجتماعی پخش شد که نشان می دهد دود از مناطق مختلف از جمله طبریه و صفد در شمال فلسطین اشغالی بلند می شود.

منابع رسانه ای اعلام کردند که این آتش سوزی ها ناشی از موشک باران مقاومت لبنان و شلیک موشک های رهگیر سامانه های پدافندی رژیم صهیونیستی بوده است.

گفتنی است که جنبش حزب الله لبنان قبل از این از شهادت 4 تن از مبارزان خود از جمله یک فرمانده نظامی در حمله رژیم صهیونیستی به شهر جویا در جنوب لبنان خبر داده و اعلام کرده بود که «طالب سمیع عبدالله»، ملقب به حاج ابوطالب از فرماندهان این جنبش که اهل شهرک عدشیت در جنوب لبنان بود، در این حمله به شهادت رسیده است.

لینک کوتاه:

کپی شد