سه شنبه 24/سپتامبر/2024

شهادت یک جوان فلسطینی در شمال کرانه باختری

شنبه 15-ژوئن-2024

در جریان درگیری های شدید عصر امروز شنبه در شهرک بیت فوریک در شرق شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری، یک جوان فلسطینی شهید و دو شهروند دیگر نیز به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع پزشکی بیمارستان دولتی رفیدیا، «سلطان عبد الرحمن خطاطبه» (16 ساله) در اثر اصابت مستقیم گلوله نظامیان صهیونیست به سینه اش زخمی شد و در اثر شدت جراحت و خونریزی جانش را از دست داد.

این درگیری ها پس از آن شروع شد که گروهی از نظامیان صهیونیست به شهرک بیت فوریک حمله کرده و اقدام به شلیک گلوله های جنگی به سمت جوانان فلسطینی کردند که با پرتاب سنگ سعی در مقابله با حمله نظامیان ارتش صهیونیستی را داشتند.

جمعیت هلال احمر فلسطین هم با صدور بیانیه ا مطبوعاتی اعلام کرد که تیم هایی پزشکی این جمعیت به 3 شهروند فلسطینی که به ضرب گلوله های جنگی نظامیان صهیونیست زخمی شده بودند، امدادرسانی کردند که یکی از آنها از ناحیه سینه هدف اصابت گلوله قرار گرفته بود و در اثر شدت جراحت و خونریزی به شهادت رسید. دو شهروند 16 و 45 ساله نیز در اثر اصابت گلوله به پا و ران شان زخمی شده بودند که به بیمارستان رفیدیا انتقال داده شدند.

این سازمان همچنین خاطر نشان کرد که نظامیان ارتش صهیونیستی به راننده آمبولانس شهرک بیت فوریک نیز حمله کرده و شیشه های ماشین وی را که قصد انتقال مجروحان این درگیری ها به بیمارستان را داشت، شکستند.

 

لینک کوتاه:

کپی شد