شنبه 21/سپتامبر/2024

مشارکت 40 هزار نمازگزار در نماز عید قربان در مسجد الاقصی

یکشنبه 16-ژوئن-2024

با وجود محدودیت های شدید رژیم صهیونیستی بر سر راه حضور نمازگزاران فلسطینی در نماز عید سعید قربان در مسجد مبارک الاقصی و حمله به برخی از این نمازگزاران، 40 هزار نمازگزار فلسطینی نماز عید قربان را با شکوه تمام در قبله گاه نخست مسلمانان اقامه کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محی، نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز به نمازگزارانی که قصد حضور در مسجد مبارک الاقصی را داشتند، حمله کرده و مانع از حضور دهها نفر از آنها در مسجد الاقصی برای شرکت در نماز عید قربان شدند.

اداره اوقاف اسلامی قدس نیز اعلام کرد که با وجود اعمال محدودیت های شدید و ممانعت از حضور هزاران نفر در نماز عید سعید قربان، بیش از 40 هزار نمازگزار در نماز عید قربان در مسجد الاقصی شرکت کردند.

نظامیان ارتش اشغالگر صهیونیستی از نخستین ساعات صبح امروز یکشنبه به صحن های مسجد مبارک الاقصی حمله کردند و ضمن بازرسی کارت های شناسایی نمازگزاران حاضر در داخل این مسجد، موانعی را بر سر راه ورود نمازگزاران به این مسجد ایجاد کردند و جلوی ورود شمار زیادی از جوانان به این مسجد را گرفتند که در نتیجه آن، این افراد مجبور شدند در محوطه خارجی مسجد الاقصی نماز بخوانند. 

لینک کوتاه:

کپی شد