جمعه 20/سپتامبر/2024

آمادگی نیروی هوایی ارتش اشغالگر برای حمله احتمالی به ایران

جمعه 28-ژوئن-2024

نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته تمرینات فشرده‌ای را آغاز نموده که در آن حمله به اهداف دور را شبیه سازی کرده است و آن اقدامی در جهت آمادگی برای حمله علیه ایران توصیف شده است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین روزنامه اسرائیل هایوم در گزارشی اعلام کرد این رزمایش و تمرینات نظامی همزمان با نگرانی‌های رو به افزایش در خصوص بهره برداری تهران از تمرکز رژیم اشغالگر بر جنگ با جنبش حماس در نوار غزه و حزب الله در جبهه‌های شمالی برای پیشبرد برنامه‌های اتمی برگزار شده است.
این روزنامه افزود به گزارشاتی دست یافته که نشان می‌دهد نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در هفته‌های اخیر چند رزمایش اینچنینی برگزار کرده است. این رزمایش‌ها شامل پروازهای دور بُرد و اقدامات عملیاتی برای هدف قرار دادن اهداف دور دست با مشارکت هواپیماهای سوخت رسان و ترابری می‌شود تا آمادگی آنها برای حمله احتمالی علیه ایران افزایش پیدا کند.
در ادامه این گزارش ادعا شده: تمرکز رو به افزایش بر ایران به دلیل ارزیابی‌های اطلاعاتی است که حاکی از پیشرفت‌های نگران کننده و بی سابقه تهران به سوی دستیابی به توان نظامی اتمی است و این تحول نگرانی‌هایی در نهادهای امنیتی اسرائیل به وجود آورده و باعث ایجاد یک بخش ویژه برای ایران در مقر عملیات هوایی در جنگ جاری شده است.
اسرائیل هایوم اعلام کرد یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا ضمن تاکید بر ضرورت افزایش تحرک این کشور در قبال ایران خاطر نشان کرده: هم اکنون زمان وفای به وعده تمام دولت‌های آمریکا برای عدم دستیابی ایران به توان هسته‌ای است و زمان در این پرونده رو به پایان است و باید سریعاً برای جلوگیری از آن اقدام کرد.
پایگاه خبری آمریکایی آکسیوس نیز اعلام کرد رژیم صهیونیستی در محافل مختلف دولت بررسی تهدید هسته‌ای ایران را پس از 18 ماه مجدداً از سر گرفته است.
این گزارش تاکید دارد بررسی مجدد و جدی این مساله به پیشنهاد و تحت نظارت تساحی هنگبی مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در دستور کار قرار گرفته به طوری که 6 مجموعه مرتبط با این مساله در موساد و شاباک و دیگر نهادهای اطلاعاتی و فضای مجازی به آن مشغول شده‌اند.

 

لینک کوتاه:

کپی شد