سه شنبه 24/سپتامبر/2024

شهادت 2 شهروند فلسطینی در طولکرم

دوشنبه 1-جولای-2024

نظامیان رژیم اشغالگر قدس با ادامه حملات روزمره خود به نقاط مختلف کرانه باختری اشغالی، اقدام به درگیری و بازداشت شهروندان فلسطینی و همچنین تخریب زیرساخت های این منطقه می کنند و شهرک نشینان تندروی صهیونیست نیز با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به حملات شان علیه فلسطینیان و اموال آنها ادامه می دهند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فسطین به نقل از منابع محلی، در حملات امروز دوشنبه نظامیان ارتش صهیونیستی به شهر طولکرم، یک بانوی فلسطینی و یک کودک به شهادت رسیدند و درگیری های مسلحانه شدیدی میان نظامیان ارتش جنایتکار صهیونیستی و مبارزان مقاومت روی داد و مبارزان فلسطینی با استفاده از بمب های دست ساز یک خودروی نظامی ارتش صهیونیستی را هدف قرار داده و از کار انداختند.

این در حالی است که دیروز یکشنبه نیز هیأت رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطینی و باشگاه اسیر فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کردند که نظامیان ارتش صهیونیستی از آغاز جنگ علیه نوار غزه، بیش از 9450 فلسطینی را از کرانه باختری و قدس اشغالی بازداشت کرده اند.

در ادامه این بیانیه آمده است که این آمارها هم شامل افراد بازداشت شده از منازل، هم افراد بازداشت شده در ایست های بازرسی و هم کسانی است که تحت فشار مجبور شده اند خودشان را تحویل دهند و برخی دیگر نیز توسط نظامیان ارتش صهیونیستی گروگان گرفته شده اند.

بر اساس این بیانیه، نظامیان ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی طی 2 روز گذشته دست کم 20 شهروند فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده اند که در میان آنها چندین برادر و اسرای سابق هم دیده می شوند. اکثر بازداشت شدگان از استان های الخلیل، طولکرم، نابلس و قدس اشغالی هستند.

لینک کوتاه:

کپی شد