سه شنبه 24/سپتامبر/2024

بالا گرفتن اختلافات مقامات صهیونیستی بر سر آزادی اسرای غزه

سه‌شنبه 2-جولای-2024

وزیر امنیت قومیتی تندروی رژیم صهیونیستی فاش کرد که «رونین بار» رئیس سازمان اطلاعاتی این رژیم «شاباک» (یا شین بت) او را در مورد آزادی بازداشت شدگان غزه ای تهدید کرده و با سیاست تشدید سرکوب او علیه اسرای فلسطینی مخالف است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، «ایتمار بن گویر» در گفتگو با رادیو رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد «رئیس شاباک «محمد سلمیه» مدیر مجتمع پزشکی شفا و رزمندگان مقاومت غزه را آزاد کرد و او هر کاری می‌خواهد انجام می‌دهد بدون اینکه با ما مشورت کند».

این در حالی است که دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی قبلا اعلام کرده بود که آزادی ابوسلمیه و برخی دیگر از بازداشت شدگان غزه با تصمیم دادگاه عالی صورت گرفته است.

دفتر نتانیاهو افزود که اسامی منتشر شده توسط رهبران سرویس های امنیتی انتخاب شده اند. این دفتر همچنین دستور داد تا تحقیقات درباره آزادی مدیر مجتمع پزشکی شفا آغاز شود.

گفتنی است که ارتش رژیم صهیونیستی دیروز دوشنبه دکتر «محمد ابو سلمیه» مدیر بیمارستان شفار در شهر غزه و 50 نفر دیگر از اسرای نوار غزه را که از ماه‌ها پیش و پس از حمله نظامیان صهیونیست به این بیمارستان به اسارت گرفته شده بودند، آزاد کرد که این مساله موجی از انتقادات محافل تندروی صهیونیستی از دولت نتانیاهو را به دنبال داشت.

لینک کوتاه:

کپی شد