جمعه 20/سپتامبر/2024

انتشار دومین فایل ویدیوئی حزب الله درباره شناسایی پایگاه های صهیونیستی

سه‌شنبه 9-جولای-2024

ستاد جنگ مقاومت اسلامی لبنان امروز سه شنبه دومین فایل تصویری از مجموعه «الهدهد» را منتشر کرد که در آن صحنه هایی از عملیات های شناسایی هوایی پایگاه های اطلاعاتی و مقرهای فرماندهی و پادگان های ارتش صهیونیستی در بلندی های اشغالی جولان به تصویر کشیده شده اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع لبنانی، در این فایل تصویری صحنه هایی از 6 مرکز راهبردی جاسوسی دیجیتال رژیم صهیونیستی در بلندی های اشغالی جولان به چشم می خورد که عبارتند از: پایگاه «شلاگیم» غربی، پایگاه «شلاگیم» شرقی، پایگاه «استرا»، پایگاه «اسرائیلی»، پایگاه «آویتال» و پایگاه «تل فارس».

بر اساس اطلاعات ذکر شده در این ویدیو، این پایگاه های جاسوسی اقدام به شنود و ارائه مشاوره، رصد دوربرد و حمله الکترونیک در زمینه ایجاد اخلال و عملیات فریب می کنند.

این پایگاه ها همچنین کانال های ارتباطی و راه های خاصی برای مبادله اطلاعات دارند و یگان های «8200» و «9900» و همچنین یگان جنگ الکترونیک ارتش نیستی نیز در آنجا واقع شده است. علاوه بر این، نیروهای ویژه تأمین امنیت پایگاه ها و تجهیزات و تأمین امنیت نوار مرزی نیز در همین پایگاه ها مستقر هستند.

در این فایل تصویری پایگاه های اطلاعاتی و هشدار سریعی که پهپاد هدهد حزب الله از آنها تصویربرداری کرده است، به «چشم های دولت» معروف هستند و همچنین مقرهای فرماندهی، پادگان های «حبوشیت»، «معالیه گولان»، «زاعوره»، «کیلع»، «کرین»، «یردن»، «راویه»، «راویه شمالی»، «شاعل»، «علیقه»، «نفح»، «تسنوبار»، «کزافیا»، «گملا» و «اوفیک» و نیز فرودگاه «اوفیک» دیده می شوند.

جنبش حزب الله در پایان این ویدیو از عبارت «ادامه دار» استفاده کرده است که نشان می دهد این جنبش قصد دارد فایل های تصویری دیگری از عملیات های شناسایی در صفد و طبریه را هم در نسخه های بعدی منتشر کند.

گفتنی است که جنبش حزب الله در تاریخ 18 ژوئیه گذشته صحنه هایی از تصاویر گرفته شده توسط پهپاد شناسایی «هدهد» از اراضی اشغالی سال 48 فلسطین مانند: کریات شمونه، کرمئیل، نهاریه، صفد، عفوله و حیفای اشغالی را منتشر کرده بود.

لینک کوتاه:

کپی شد