جمعه 20/سپتامبر/2024

عملیات‌های گردان‌های قسام در روز ۲۸۱ نبرد طوفان الاقصی

یکشنبه 14-جولای-2024

با وجود گذشت 281 روز از جنگ علیه غزه، عملیات های مجاهدان گردان های قسام علیه نیروهای اشغالگر در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عملیات های قسام به این شرح بوده است:

مجاهدان گردان‌های قسام در کمینی سخت برای اشغالگران اسرائیلی در نزدیکی مسجد ابوذر غفاری در شرق رفح در جنوب نوار غزه ۳ تانک مرکاوای اسرائیلی را با راکت‌های ضد زره یاسین ۱۰۵ منهدم کردند. 
مبارزان قسام همچنین یک میدان مین را در محله الشوکه در شرق رفح پس از رسیدن گروهی از نیروهای یگان مهندسی دشمن صهیونیستی منفجر کردند که در این عملیات همه نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند. 
گردان‌های قسام اعلام کرد که یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D۹ را هم در شرق رفح با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده و آن را به آتش کشیده است. 
مجاهدان قسام یک جیپ اسرائیلی از نوع هامر را هم در محله تل الهوا در شهر غزه با گلوله آر پی جی هدف قرار داده و با نظامیان اسرائیلی در مجاورت آن درگیر شدند که در این عملیات نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند.
قسام همچنین اعلام کرد که مجاهدان این گردان ها گروهی از نظامیان اسرائیلی را در داخل ساختمانی در شرق رفح با دو راکت ضدنفر هدف قرار داده و همه آن ها را به قتل رسانده و مجروح کردند.

لینک کوتاه:

کپی شد