جمعه 20/سپتامبر/2024

لیبرمن: به احتمال زیاد نتانیاهو در ماه نوامبر کنست را منحل می کند

دوشنبه 15-جولای-2024

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به احتمال زیاد «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ماه نوامبر آینده پارلمان این رژیم «کنست» را منحل خواهد کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه صهیونیستی «معاریو»، «اویگدور لیبرمن» در یک کنفرانس اقتصادی در تل آویو خاطر نشان کرد که «برآورد من این است که نخست وزیر نتانیاهو کنست را در همان ماه نوامبر منحل خواهد کرد.»

این در حالی است که نتانیاهو از ماه ها قبل با درخواست ها برای کناره گیری دولت خود و برگزاری انتخابات زودهنگام مخالفت می کند و مدعی است که این کار می تواند باعث «فلج شدن کشور» و به حالت تعلیق درآمدن مذاکرات مبادله اسرا تا 8 ماه بعد شود.

لیبرمن در عین حال ابراز امیدواری کرد که کنست قبل از آن تاریخ منحل شود و ائتلاف صهیونیستی گسترده ای تشکیل شود؛ چرا که بدون آن امکان اصلاح هیچ چیزی وجود ندارد.

گفتنی است که دولت فعلی رژیم صهیونیستی در ماه دسامبر 2022 و پس از برگزاری انتخابات پارلمانی روی کار آمده است و به موجب قانون 4 سال می تواند امور رژیم صهیونیستی را اداره کند؛ مگر اینکه تصمیم به برگزاری انتخابات زودهنگام گرفته شود.

لینک کوتاه:

کپی شد