جمعه 20/سپتامبر/2024

عملیات های گردان های قسام در 282 امین روز جنگ غزه

دوشنبه 15-جولای-2024

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در 282 امین روز جنگ غزه به عملیات های خود علیه نظامیان رژیم صهیونیستی که در محورهای مختلف به داخل نوار غزه یورش برده بودند، ادامه داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از ستاد جنگ گردان های قسام، مبارزان قسام با استفاده بمب ها و گلوله های ضد زرهی و ضدنفر به اماکن تجمع نظامیان و خودروهای نظامی ارتش صهیونیستی حمله کردند و ضمن انهدام تعدادی از خودروهای نظامی، خسارت های جانی نیز به نظامیان رژیم صهیونیستی وارد کردند.

مبارزان قسام توانستند با کنترل تحرکات گروهی از نظامیان صهیونیست که با استفاده یک کامیون کمک رسانی به داخل نوار غزه نفوذ کنند، به هنگام رسیدن به تقاطع مشروع در شرق رفح و ورود به یکی از منازل، با آنها مستقیما درگیر شوند و با استفاده از سلاح های سبک و گلوله های ضدنفر اعضای این گروه را کشته و یا زخمی کنند.

گردان های قسام همچنین نظامیان صهیونیست را پس از نفوذ به اطراف محله تل الهوی و مقر فرماندهی در محور نتساریم در جنوب شهر غزه با موشک های دوربرد هدف قرر دادند.

گفتنی است که نبرد طوفان الاقصی از بامداد روز شنبه 7 اکتبر 2023 با حمله مبارزان قسام به پایگاه های نظامی ارتش صهیونیستی و شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه که منجر به هلاکت و اسارت صدها نظامی و شهرک نشین صهیونیست شد، آغاز شد و گردان های قسام تاکنون به عملیات های نظامی خود علیه مواضع صهیونیستی و نظامیان و خودروهای ارتش صهیونیستی ادامه می دهند.

لینک کوتاه:

کپی شد