جمعه 20/سپتامبر/2024

قسام مسئولیت عملیات تیراندازی در طولکرم را بر عهده گرفت

چهارشنبه 17-جولای-2024

گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای نظامی مسئولیت عملیات تیراندازی در نزدیکی روستای رامین در شرق طولکرم در کرانه باختری که به زخمی شدن سه صهیونیست منجر شد را بر عهده گرفت.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این بیانیه آمده است که مجاهدان قسام به حول و قوه الهی شامگاه سه‌شنبه به سمت خودروی شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست در نزدیکی روستای رامین در شرق طولکرم تیراندازی کردند که طی آن سه صهیونیست زخمی شده و مجاهدان نیز به سلامت از این منطقه عقب‌نشینی کردند. 
قسام تاکید کرد که ضمن اینکه مسئولیت این عملیات را بر عهده می‌گیرد، اعلام می‌دارد که این عملیات در راستای گرفتن انتقام خون شهدا و پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری و تجاوزات علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی انجام گرفته است. 
قسام همچنین تاکید کرد که شهرک‌نشینان اشغالگر تنها شاهد مرگ، گلوله و باروت از نیروی مجاهد ما در کرانه باختری خواهند بود و شعله‌های آتش بمب‌های پیشرفته قسام که اخیراً در میان سربازان اشغالگر در طوباس، جنین، طولکرم و نابلس منفجر شد، تا زمانی که اشغالگران در سرزمین ما باقی بانند و به تجاوزات خود علیه مردم ما ادامه دهد، خاموش نخواهد شد.

لینک کوتاه:

کپی شد