سه شنبه 24/سپتامبر/2024

رژیم صهیونیستی طی یک هفته 63 بار اردوگاه النصیرات را بمباران کرده است

یکشنبه 21-جولای-2024

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین اعلام کرد که ارتش صهیونیستی طی 7 روز گذشته 63 بار اردوگاه النصیرات را بمباران کرده است که در نتیجه آن 91 نفر شهید و 251 نفر دیگر زخمی شده اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که ارتش صهیونیستی طی یک هفته گذشته به شکل بی سابقه ای بمباران های خود را بر روی اردوگاه آوارگان فلسطینی النصیرات متمرکز کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است که جنگنده ها، تانک ها و قایق های جنگی رژیم صهیونیستی 63 بار اردوگاه النصیرات را بمباران کرده اند که در نتیجه آن 91 نفر شهید و 251 نفر دیگر زخمی شده اند و بیش از 75 درصد قربانیانیان که به بیمارستان ها انتقال داده شده اند، اجسادشان به خاطر استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح های حرارتی و شیمیایی سوخته بود.

اردوگاه آوارگان النصیرات یکی از اردوگاه های پرجمعیت نوار غزه به شمار می رود که در حال حاضر 250 هزار شهروند و آواره فلسطینی در آن زندگی می کنند، اما رژیم صهیونیستی بدون توجه به تراکم جمعیتی بالای این اردوگاه، به شکل وحشیانه ای آنرا بمباران می کند. ارتش صهیونیستی در حملات خود به شکل عمدی محله ها و منازل مسکونی و همچنین ساختمان های بلند و برج های مسکونی را بمباران می کند تا بیشترین تلفات را به بار بیاورد و فجیع ترین جنایت صورت گرفته در این اردوگاه طی 7 روز گذشته، جنایت مدرسه رازی در این اردوگاه بود که باعث شهادت 23 فلسطینی و زخمی شدن 73 نفر دیگر شد.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین ضمن محکومیت شدید این جنایت های هولناک رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان ساکن اردوگاه النصیرات و حمایت دولت آمریکا از این نسل کشی رژیم اشغالگر قدس، مسئولیت کامل تداوم این جنایت ها علیه شهروندان و آوارگان فلسطینی را متوجه این رژیم و دولت آمریکا دانست که با به کارگیری سلاح های حرارتی و شیمیایی باعث سوختن اجساد شهدا و مجروحان می شوند.

این دفتر همچنین از جامعه بین المللی، سازمان ملل متحد، سازمان های بین المللی مختلف و تمامی کشورهای جهان خواست رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا را برای توقف نسل کشی و آبشار خون به راه افتاده در نوار غزه تحت فشار قرار دهند. 

لینک کوتاه:

کپی شد