جمعه 20/سپتامبر/2024

حضرت آیت الله خامنه ای: مساله غزه همچنان مساله اول جهان اسلام است

یکشنبه 21-جولای-2024

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مساله غزه را همچنان مساله اول دنیای اسلام دانستند و افزودند: با گذشت ماه ها از آغاز جنایت رژیم غاصب خبیث، شور اولیه در محکومیت و مقابله با این جنایات در برخی افراد کم شده اما اهمیت مساله غزه حتی بیشتر از روزهای اول است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای در سخنرانی امروز یکشنبه خود در دیدار با نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران، با اشاره به قدرت روز افزون مقاومت افزودند: یک دستگاه بزرگ سیاسی، اقتصادی، نظامی به اسم آمریکا همراه رژیم غاصب صهیونیست با یک گروه کوچک به نام مقاومت می جنگند و از آنجایی که این دو خبیث موفق نشده‌اند حماس و مقاومت را از پای در بیاورند بمب های خود را در بیمارستان ها، مدارس و بر سر کودکان و زنان و مردم مظلوم می ریزند.
ایشان با اشاره به اینکه امروز مردم دنیا شاهد نهایت جنایت و سبعیت رژیم غاصب هستند و درباره آن قضاوت می کنند خطاب به نمایندگان مجلس افزودند: درباره غزه آرام نگیرید و ساکت نباشید. امروز مصداق مهم فعالیت مجلس در مسائل خارجی و دیپلماسی، مساله غزه است.

لینک کوتاه:

کپی شد