جمعه 20/سپتامبر/2024

جنبش حزب الله پایگاه های رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد

یکشنبه 21-جولای-2024

جنبش حزب الله لبنان امروز یکشنبه از حمله به پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی لبنان و شمال فلسطین اشغالی خبر داد و در عین حال، شهادت 3 نفر از رزمندگان خود در راه آزادی قدس را تایید کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع لبنانی، جنبش حزب الله با صدور چند بیانیه نظامی خاطر نشان کرد که مبارزان این جنبش شهرک «دفنا» را با موشک های کاتیوشا و پایگاه های نظامی «رمثا» و «سماقه» در تپه های کفر شوبای اراضی اشغالی لبنان را با راکت هدف قرار داده اند.

این جنبش همچنین با چندین پهپاد انتحاری مقر تازه تاسیس ارتش صهیونیستی در شهرک صهیونیستی «حانیتا» را هدف قرار داد و محل تجمع نظامیان صهیونیست را هم مستقیما هدف قرار داد که باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از آنها شد.

مبارزان حزب الله همچنین مقر فرماندهی لشکر شمالی ارتش صهیونیستی در پایگاه «عین زیتیم» را با موشک های کاتیوشا و پاسگاه «زرعیت» را با گلوله های توپخانه هدف قرار دادند.

جنبش حزب الله تاکید کرد که این عملیات ها در حمایت از ملت مقاوم فلسطین در باریکه غزه و به منظور پشتیبانی از مقاومت قهرمان و شریف فلسطین صورت می گیرد و واکنشی به تجاوزات دشمن صهیونیستی به شهروندان فلسطینی است.

در همین راستا، جنبش حزب الله از شهادت 3 نفر از رزمندگان خود در راه آزادی قدس خبر داد و اسامی آنها را «یاسین حسین حسین»، «احمد علی موسی» از شهرک حولا در جنوب لبنان و «مصطفی حسن فواز» از شهرک دبعال در جنوب لبنان اعلام کرد.

گفتنی است که گروه های لبنانی و فلسطینی فعال در لبنان و در راس آنها جنبش حزب الله تقریبا همه روزه اقدام به تبادل آتش با دشمن صهیونیستی می کنند که در نتیجه آن تاکنون صدها نفر کشته و یا زخمی شده اند که اکثر آنها را شهدای لبنانی تشکیل می دهند. 

لینک کوتاه:

کپی شد