جمعه 20/سپتامبر/2024

عملیات های گردان های قسام علیه نظامیان صهیونیست در 290 امین روز جنگ

دوشنبه 22-جولای-2024

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در 290 امین روز جنگ بی رحمانه رژیم اشغالگر قدس علیه نوار غزه، از منفجر کردن بخشی از یک تونل و هدف قرار دادن تانک های ارتش صهیونیستی در جریان پیشروی شان به داخل غزه خبر داد.

گردان های قسام با صدور بیانیه ای نظامی که نسخه ای از آن در اختیار مرکز اطلاع رسانی فلسطین قرار گرفت، خاطر نشان کرد که مبارزان این گردان ها یک دستگاه تانک مرکاوای 4 ارتش صهیونیستی را با گلوله یاسین 105 هدف قرار داده و با استفاده از بمب های «شواظ» یک عملیات مقاومتی در محله فرقان منطقه تل السلطان در غرب شهر رفح اجرا کرده اند.

این مبارزان همچنین بخشی از یک تونل را به هنگام حضور عناصر یگان مهندسی دشمن صهیونیستی و تزریق گاز در داخل آن منفجر کردند که باعث انفجار معکوس به ضرر نظامیان ارتش صهیونیستی در منطقه تل السطان در غرب رفح شد.

مبارزان گردان های قسام همچنین در داخل یک ساختمان واقع در محله فرقان منطقه تل السلطان در غرب رفح، از نزدیک با نظامیان صهیونیست درگیر شده و تعدادی از آنها را کشته و تعدادی دیگر را هم زخمی کردند.

گردان های قسام همچنین در عملیاتی مشترک با جبهه خلق، چندین گلوله خمپاره به سمت نظامیان صهیونیست در حال پیشروی به شمال شرق اردوگاه البریج در وسط نوار غزه شلیک کردند.

مبارزان قسام در عملیاتی دیگر یک دستگاه بولدوزر نظامی ارتش صهیونیستی مدل «دی 9» را در محله فرقان منطقه تل السلطان با گلوله یاسین 105 هدف قرار دادند.

شلیک موشک های کوتاه برد «رجوم» (114 میلی متری) به سمت مقر فرماندهی نظامیان دشمن صهیونیستی در محور نتساریم یکی دیگر از عملیات های گردان های قسام در 290 امین روز جنگ غزه بود.

لینک کوتاه:

کپی شد