سه شنبه 24/سپتامبر/2024

رسانه های دولتی: 129 نفر طی 48 ساعت گذشته شهید و 416 نفر مجروح شده اند

چهارشنبه 24-جولای-2024

دفتر رسانه ای دولت فلسطین در نوار غزه امروز چهارشنبه اعلام کرد که ارتش صهیونیستی طی 48 ساعت گذشته به تجاوزات خود علیه شهر خان یونس در جنوب نوار غزه ادامه داده است که در نتیجه آن 129 نفر شهید و 416 نفر دیگر زخمی شده اند و البته بیش از 100 نفر دیگر امکان انتقال به بیمارستان ها را نداشته اند.

رسانه های دولتی فلسطین طی بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار مرکز اطلاع رسانی فلسطین قرار گرفت، خاطر نشان کردند که ارتش صهیونیستی هر جنبنده ای را در خیابان صلاح الدین در شهر خان یونس هدف قرار می دهد و جلوی هماهنگی ها برای انتقال شهدا و مجروحان به بیمارستان ها را نمی دهد که این کار نقض قوانین بین المللی رباره حق زندگی و حق نجات جان شهروندان است.

در ادامه این بیانیه آمده است که ارتش صهیونیستی با کوچاندن و آواره کردن ملت فلسطین و تلاش برای تغییر جغرافیای انسانی به شکلی که جان صدها هزار نفر از مجروحان، بیماران، زنان باردار، کودکان، سالخوردگان و معلولان به ارتکاب جنایت ضدبشری ادامه می دهد و آنها را در معرض مرگ قرار می دهد.

رسانه های دولتی فلسطین تداوم جنایت های هولناک رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان و آوارگان در شرق استان خان یونس را محکوم کرد و مسئولیت کامل تداوم این جنایت ها و جان باختن صدها نفر را متوجه رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا دانست.

این رسانه ها از جامعه بین المللی و تمامی کشورهای آزاده جهان خواستند که هر چه سریعتر جلوی این ننگ و جنایت ها و قتل عام ها را بگیرند.

در ادامه به برخی داده های مربوط به تجاوزات بی وقفه رژیم صهیونیستی علیه خان یونس که دفتر رسانه ای دولت فسلطین در غزه جمع آوری کرده است، اشاره می کنیم:

48 ساعت تجاوز جدید

129 شهید

416 مجروح که بیش از 100 نفر از آنها هنوز به بیمارستان ها منتقل نشده اند.

44 شخص ناپدید شده

82 خانواده تاکنون از خانه و کاشانه خود آواره شده اند

1.350 درخواست از سوی خانواده های محاصره شده

22 منزل مسکونی در بمباران های رژیم صهیونیستی بر سر ساکنان شان خراب شده است.

237 منزل و ساختمان مسکونی هدف بمباران قرار گرفته اند.

208 بمباران و حمله توپخانه ای توسط جنگنده ها و تانک های ارتش صهیونیستی صورت گرفته است.

لینک کوتاه:

کپی شد