دوشنبه 23/سپتامبر/2024

حزب الله دهها موشک به سمت پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی شلیک کرد

دوشنبه 29-جولای-2024

جنبش حزب الله امروز دوشنبه اعلام کرد که دهها موشک به سمت یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی شلیک کرده است و تل آویو هم مدعی شد که یک پهپاد شلیک شده از سمت لبنان را ساقط کرده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع لبنانی، جنبش حزب الله خاطر نشان کرد که مبارزان این جنبش پایگاه نظامی البغدادی رژیم صهیونیستی را با دهها موشک کاتیوشا هدف قرار داده است.

این جنبش تاکید کرد که این حمله موشکی در حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و در واکنش به تجاوز و ترور صورت گرفته توسط دشمن صهیونیستی در شهرک شقرا انجام شده است.

این در حالی است که یک پهپاد صهیونیستی صبح امروز دوشنبه یک خودرو و یک موتورسیکلت را در جاده میس الجبل ـ شقرا هدف قرار داده بود که در نتیجه آن 2 نفر شهید و 3 نفر دیگر زخمی شده بودند.

جنبش حزب الله خاطر نشان کرد که این دو شهید از مبارزان این جنبش بودند که با شهادت آنها، شمار شهدای حزب الله از تاریخ 8 اکتبر تاکنون به 386 نفر رسید.

در همین راستا، شبکه خصوصی 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که 4 موشک به منطقه الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی و در نزدیکی مرزهای لبنان اصابت کرده است که باعث آتش سوزی در این منطقه شده است.

این شبکه همچنین از به صدا درآمدن اشتباهی آژیرهای خطر در شهرک های الجلیل در نزدیکی مرزهای لبنان خبر داد و گفت این آژیرها به گمان نفوذ یک پهپاد از لبنان به صدا درآمدند.

گفتنی است که در پی اصابت موشک به نزدیکی یک زمین فوتبال در شهرک مجدل شمس در بلندی های اشغالی جولان سوریه که منجر به شهادت 12 کودک دروزی و زخمی شدن 40 نفر دیگر شد، زنگ خطر برای تشدید درگیری ها میان ارتش صهیونیستی و جنبش حزب الله به صدا درآمده است و در حالی که رژیم صهیونیستی و آمریکا جنبش حزب الله را مسئول این عملیات موشکی معرفی کرده اند، این جنبش هر گونه ارتباط خود با این حادثه را تکذیب کرده است و شاهدان محلی هم تاکید کرده اند که این موشک توسط سامانه دفاعی گنبد آهنین شلیک شده است.

لینک کوتاه:

کپی شد