پنج شنبه 19/سپتامبر/2024

حماس: سدیه تیمان گوانتاناموی اشغالگران است

سه‌شنبه 30-جولای-2024

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که گوانتاناموی رژیم صهیونیستی بازداشتگاه “سدیه تیمان” است و جنایات سیستماتیکی که هر روز علیه اسرای فلسطینی ساکن غزه در این زندان و دیگر بازداشتگاه‌های اسرائیلی انجام می‌گیرد، تحت حمایت کامل دولت فاشیست این رژیم انجام می‌شود.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عزت الرشق خاطر نشان کرد که تفاوت بین شیوه رفتار مقاومت با اسرای دشمن در غزه و شیوه رفتار دشمن با اسرای فلسطینی در زندان‌های خود همچون تفاوت بین نجابت شوالیه‌های مبارز برای آزادی و رذالت وحوش آدم‌نمای کثیف است.
الرشق بیان کرد که جنایات هولناک دشمن صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی در روز روشن و در برابر سکوت جامعه جهانی انجام می‌گیرد و این مسئله، همه را در برابر مسئولیتی تاریخی برای توقف این جنایات و بازخواست و محاکمه عاملان آن قرار می‌دهد.
وی اشاره کرد که این جنایات وحشیانه علیه اسرای فلسطینی ساکن غزه در بازداشتگاه‌های اسرائیلی، تلاشی نافرجام برای انتقام گیری از فلسطینیان است اما چنین جنایاتی نمی‌تواند عزم و اراده ملت فلسطین را تضعیف کند، کما اینکه اوج شکست دشمن در برابر پایداری ملت و مقاومت قهرمان فلسطین و شکست سران آن در تحقق اهداف جنایتکارانه خود در این جنگ را نشان می‌دهد.

لینک کوتاه:

کپی شد