جمعه 20/سپتامبر/2024

شهادت خبرنگار و تصویربردار الجزیره در حمله ارتش صهیونیستی

چهارشنبه 31-جولای-2024

خبرنگار و تصویربردار شبکه خبری الجزیره در جریان پوشش خبری واکنش های مردمی به ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در اطراف منزل تخریب شده وی در اردوگاه الشاطی در غرب غزه هدف حمله جنگنده های صهیونیستی قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنگنده های صهیونیستی پشت بام منزل واقع در مجاورت منزل اسماعیل هنیه در اردوگاه الشاطی را که «اسماعیل الغول» و خبرنگار و «رامی ریفی» تصویربردار الجزیره به همراه تعداد دیگری از همکاران شان به آنجا پناه برده بودند، بمباران کردند و در نتیجه آن، آنها مجبور شدند سوار بر خودروی خود آنجا را ترک کنند، اما ارتش صهیونیستی دوباره و به عمد خودروی آنها را هدف قرار داد تا الغول و ریفی شهید شوند.

«انس شریف» یکی از همکاران الغو تاکید کرد که جنگنده های صهیونیستی خبرنگار و تصویربردار الجزیره را به صورت مستقیم هدف قرار دادند که منجر به جدا شدن سر آنها از بدن شان شد.

مرکز حمایت از روزنامه نگاران و خبرنگاران فلسطینی ترور الغول و ریفی توسط جنگنده های صهیونیستی در اردوگاه الشاطی شهر غزه را محکوم کرد و خواستار مداخله فوری جامعه بین المللی برای توقف ادامه جنایت های رژیم صهیونیستی در زمینه هدف قرار دادن خبرنگاران در نوار غزه شد.

لینک کوتاه:

کپی شد