جمعه 20/سپتامبر/2024

برای گرفتن انتقام شهید هنیه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد

پنج‌شنبه 1-آگوست-2024

عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و «فواد شکر» فرمانده ارشد حزب الله به دست رژیم صهیونیستی را به خانواده این شهدا، مردم فلسطین و لبنان و همه امت اسلامی تسلیت گفت.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، الحوثی امروز پنجشنبه در سخنانی خاطر نشان کرد: جنایت ترور برادر عزیز و مجاهد بزرگ اسماعیل هنیه انگیزه‌ای بزرگتر برای پایداری، ثبات قدم و فداکاری در راه خداوند و انتقام از دشمن جنایتکار خواهد شد.
وی افزود: در حالی که جمهوری اسلامی ایران بر اساس حقوق بین‌الملل در برابر نقض حاکمیت خود از سوی رژیم اسرائیل اعلام کرده که خونخواهی شهید هنیه را در دستورکار دارد، اروپایی‌ها دوباره یاد کلیدواژه «خویشتنداری» افتاده‌اند.
الحوثی عنوان کرد: «خونسرد باشید»، «خویشتنداری کنید»، «از تشدید تنش‌ها اجتناب کنید»، اینها توصیه اروپایی‌ها بعد از ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس فقید دفتر سیاسی حماس است.
رهبر انصار الله تصریح کرد: در همین خصوص نیز سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل امیرسعید ایروانی در نشست شورای امنیت، با بیان اینکه با وجود تحریکات اسرائیل، ایران همواره حداکثر خویشتنداری را داشته، گفت که این‌بار حق ذاتی خود را برای پاسخ قاطع به این اقدام تروریستی و جنایتکارانه در زمان لازم و مناسب، محفوظ می‌داریم.
عبدالملک الحوثی جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل را نشان از نزدیک‌تر شدن این رژیم به زوال و نابودی قطعی‌اش دانست و گفت که این جنایات به هر میزان که افزایش یابد، ذره‌ای در عزم و ایمان و اراده مجاهدین تأثیری ندارد.
الحوثی گفت: «همواره شهادت رهبران و فرماندهان اثر بزرگی در انگیزه دادن به دیگران برای ادامه راه داشته است و از سوی دیگر با افزایش جنایات دشمن اسرائیل، این رژیم خود را به سمت نابودی قطعی که وعده الهی است، نزدیک‌تر می‌کند».
او تأکید کرد که جنایات دشمن، باعث رشد و توسعه جبهه‌های جهاد و بهبود عملکرد آن‌ها می‌شود.
عبدالملک الحوثی جنایت ترور شهید اسماعیل هنیه را نقض آشکار تمامی قوانین و هنجارهای بین‌المللی و برآمده از ظلم و استکبار عنوان کرد و گفت که این جنایت همچنین کشورهای اروپایی و برخی کشورهای عربی که حتی حاضر به محکوم کردن این جنایت نشدند را رسوا کرد.
الحوثی گفت که رژیم “اسرائیل” پس از سفر نتانیاهو به آمریکا دست به این جنایات زد و این اقدامات با تحرکات آمریکا در خلیج فارس و دریای مدیترانه همراه شده است.
او در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: «موضع محور مقاومت واضح و روشن است و بی تردید باید به جنایات خطرناک و ماجراجویی اسرائیل پاسخ نظامی داده شود».

لینک کوتاه:

کپی شد