دوشنبه 23/سپتامبر/2024

شهادت 5 نیروی پلیس غزه در حمله موشکی به خودروی حامل آنها

دوشنبه 5-آگوست-2024

اداره کل پلیس فلسطین در نوار غزه امروز دوشنبه از شهادت 5 نفر از نیروهای خود در استان مرکزی نوار غزه خبر داد و اعلام کرد که این نیروها در حمله ارتش صهیونیستی به خودروی حامل آنها در جریان خدمت رسانی شان به شهروندان فلسطینی شهید شدند.

اداره پلیس فلسطین طی بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار مرکز اطلاع رسانی فلسطین قرار گرفت، خاطر نشان کرد که اقدام رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن مستقیم نیروهای پلیس در راستای تلاش های این رژیم برای ضربه زدن به جبهه داخلی و گسترش هرج و مرج در غزه صورت می گیرد.

پلیس غزه طی اظهارتی از جامعه بین المللی خواست رژیم صهیونیستی را برای توقف حملات مستقیم و مکررش به نیروهای پلیس تحت فشار قرار دهد؛ چرا که حمله به نیروهای پلیس نقض آشکار قوانین بین المللی و حقوق بشر به شمار می رود.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی به جنگ ویرانگر خود در نوار غزه که از تاریخ 7 اکتبر گذشته آغاز شده است، ادامه می دهد و در نتیجه آن 39623 نفر شهید، 91469 نفر زخمی و بیش از 10 هزار نفر دیگر ناپدید شده اند. علاوه بر این، نزدیک به 2 میلیون نفر از ساکنان غزه مجبور به ترک خانه و کاشانه خود شده اند و 70 درصد از منازل و زیرساخت های نوار غزه در این جنگ به شدت تخریب شده است و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی سابقه جان ساکنان این منطقه را تهدید می کند.

لینک کوتاه:

کپی شد