شنبه 21/سپتامبر/2024

انتخاب سنوار به ریاست دفتر سیاسی حماس ضربه ای به رژیم صهیونیستی است

چهارشنبه 7-آگوست-2024

دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن امروز چهارشنبه اعلام کرد که انتخاب «یحیی سنوار» به عنوان رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» از سوی این جنبش، ضربه ای به دشمن صهیونیستی است.

انصار الله یمن طی بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار مرکز اطلاع رسانی فلسطین قرار گرفت، خاطر نشان کرد که «قدرت حماس برای پر کردن خلأ بزرگ در این لحظه تاریخی حساس و با این سرعت بالا ضربه ای به دشمن صهیونیستی است.»

در ادامه این بیانیه آمده است:«دشمن صهیونیستی طی بیش از 300 روز گذشته از جنگ نسل کشی و نابودی نوار غزه، چشم به نابودی حماس و کاهش فعالیت های مقاومتی این جنبش دوخته بود، اما رهبران سیاسی و فرماندهی نظامی حماس و نیز پایگاه مردمی آن نشان دادند که امین حقوق ملت فلسطین و آرمان آن هستند.»

انصار الله با تمجید از انتخاب یحیی سنوار و عرض تبریک به او و جنبش حماس، انتخاب سنوار به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس را «انتخابی موفق» توصیف کرد که نشان می دهد این جنبش همچنان قدرتمند و یکپارچه است.

این جنبش همچنین بر موضع خود در حمایت از ملت و آرمان فلسطین و مقاومت در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین تاکید کرد.

گفتنی است که جنبش حماس شامگاه دیروز سه شنبه از انتخاب یحیی سنوار به عنوان رئیس دفتر سیاسی خود و جانشین شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی سابق این جنبش خبر داد.

لینک کوتاه:

کپی شد