چهارشنبه 16/اکتبر/2024

گسترش دامنه حملات حزب‌الله به مرزهای شمالی فلسطین اشغالی

شنبه 10-آگوست-2024

حزب الله لبنان شامگاه شنبه حملات موشکی و پهپادی گسترده‌ای را به مناطق شمالی فلسطین اشغالی انجام داد.

پایگاه خبری عبری زبان والا تاکید کرد که دامنه حملات حزب الله گسترش یافته و این جنبش منطقه کوه الجرمق و شهرک‌های نزدیک طبریا را هدف قرار داده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از آتش سوزی در ۵ منطقه در شمال فلسطین اشغالی در نتیجه حملات حزب‌الله خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که در پاسخ به جنایات و ترور اخیر دشمن صهیونیستی در شهر صیدا، حمله پهپادی گسترده‌ای را به پایگاه “محفاه آلون” در نزدیکی شهر اشغالی صفد انجام داده و در این حمله پهپادی که مستقیماً به هدف اصابت کرده است، تلفاتی قطعی به اشغالگران وارد کرده است.

پایگاه “محفاه آلون” مرکز تجمیع نیروهای اشغالگر و حاوی انبارهای اضطراری لشکر شمالی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب غرب شهر صفد در شمال فلسطین اشغالی است.

این پایگاه که در ۱۷.۵ کیلومتری مرز لبنان قرار گرفته و متعلق به نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی است، برای اولین بار از آغاز جنگ علیه غزه است که مورد حمله قرار می‌گیرد.

منابع عبری زبان حمله موشکی و پهپادی گسترده حزب الله به شمال فلسطین اشغالی را تایید و تاکید کردند که انفجارهایی قوی در برخی مناطق از جمله الجلیل به وقوع پیوسته است و آژیر خطر بیش از یک ساعت است که در شمال فلسطین اشغالی متوقف نشده است. شهر اشغالی صفد و شهرک کریات شمونا هم هدف حمله قرار گرفتند.

منابع اسرائیلی تاکید کردند که آژیر خطر در بیش از ۲۰ منطقه در الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است. پایگاه خبری عبری زبان والا نیز تاکید کرد که حزب الله دامنه حملات خود را گسترش داده و منطقه کوه جرمق و شهرک‌های نزدیک به طبریا را هم مورد حمله قرار داده است.

لینک کوتاه:

کپی شد