جمعه 20/سپتامبر/2024

سانسور خبری حملات پهپادی دیروز حزب الله به شمال فلسطین اشغالی

یکشنبه 11-آگوست-2024

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حزب الله در حملات پهپادی روز گذشته خود به شمال فلسطین اشغالی اماکنی را هدف قرار داده که بخش سانسور نظامی ارتش هرگونه سخن گفتن در مورد آن را ممنوع اعلام کرده است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این شبکه افزود که سامانه‌های دفاعی ارتش رژیم صهیونیستی از کل پهپادهای شلیک شده به سمت شمال، تنها یک پهپاد را رهگیری کرده است.
شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم در این باره گفت حمله پهپادی دیروز حزب الله به شمال فلسطین اشغالی غیرعادی بود و بخش سانسور ارتش اجازه انتشار جزئیات این حمله را نمی‌دهد اما واضح و روشن است که تحول بزرگی در توانمندی نظامی حزب الله و آمادگی آن برای مقابله رخ داده است.
لازم به ذکر است که حزب الله لبنان شامگاه دیروز شنبه حملات موشکی و پهپادی گسترده‌ای را به مناطق شمالی فلسطین اشغالی انجام داد.
پایگاه خبری عبری زبان والا تاکید کرد که دامنه حملات حزب الله گسترش یافته و این جنبش منطقه کوه الجرمق و شهرک‌های نزدیک طبریا را هدف قرار داده است.
شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از آتش سوزی در ۵ منطقه در شمال فلسطین اشغالی در نتیجه حملات حزب‌الله خبر داد.
مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که در پاسخ به جنایات و ترور اخیر دشمن صهیونیستی در شهر صیدا، حمله پهپادی گسترده‌ای را به پایگاه “محفاه آلون” در نزدیکی شهر اشغالی صفد انجام داده و در این حمله پهپادی که مستقیماً به هدف اصابت کرده است، تلفاتی قطعی به اشغالگران وارد کرده است.

لینک کوتاه:

کپی شد