جمعه 20/سپتامبر/2024

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: باید با اردوگاه جنین مانند غزه برخورد کنیم

یکشنبه 11-آگوست-2024

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی خواستار برخورد مشابه نوار غزه با اردوگاه جنین در کرانه باختری اشغالی شد و اردوگاه های آوارگان فلسطینی را «کانون های شرارت» توصیف کرد و مدعی شد که این اردوگاه ها تحت سلطه تشکیلات خودگردان فلسطین نیستند، بلکه زیر نظر ایران اداره می شوند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل شبکه صهیونیستی «مکان»، «اسرائیل کاتس» در جریان دیدار چهارشنبه گذشته خود با رهبران شورای شهرک های صهیونیست نشین کرانه باختری پیشنهاد تخلیه اردوگاه آوارگان فلسطینی جنین و سپس برخورد مشابه نوار غزه با آن و استفاده از قدرت نظامی علیه این اردوگاه را مطرح کرد.

وی مدعی شد که مرزهای شرقی با اردن در حال حاضر باز است و امکان قاچاق از آنجا وجود دارد؛ لذا باید مانع محکمی در مرزهای شرقی ایجاد کرد.

گفتنی است که مقاومت فلسطین در اردوگاه جنین از آغاز جنگ غزه در تاریخ 7 اکتبر 2023 و همزمان با نسل کشی ارتش صهیونیستی در نوار غزه، وارد جنگ فرسایشی با این رژیم شده است و ارتش صهیونیستی در تلاش برای تضعیف مقاومت در این اردوگاه و جلوگیری از گسترش آن به دیگر مناطق کرانه باختری، دست به اشکال جدید و گسترده تجاوزات در آن می زند.

لینک کوتاه:

کپی شد