پنج شنبه 19/سپتامبر/2024

فایننشال تایمز: پاسخ حزب الله ارکان ارتش اسرائیل را به لرزه می‌اندازد

پنج‌شنبه 15-آگوست-2024

روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز به نقل از منابع دیپلماتیک اعلام کرد: از زمان ترورهای بیروت و تهران حزب الله دیگر گوش شنوایی ندارد، همه تلاش می‌کنند پیام‌هایی به حزب الله ارسال کنند اما به ندرت پاسخ‌هایی از سوی آنها داده می‌شود.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین این روزنامه به نقل از برخی افراد فعال در عرصه دیپلماتیک در این زمینه افزود: حزب الله همچنان در مورد چگونگی پاسخ خود اظهار نظر روشنی نداشته است. برخی از تحلیلگران اعتقاد دارند حزب الله می‌خواهد دشمنانش را در بالاترین سطح آمادگی نگاه دارد و از این طریق اهرمی در دیپلماسی پر خطر ایجاد نماید.
بر اساس اعلام این روزنامه انگلیسی زبان کارشناسان پیش بینی می‌کنند حزب الله بتواند هدفی ارزشمند در داخل اراضی اشغالی را مورد حمله قرار دهد به طوری که موقعیتی ناشناخته برای عموم مردم را هدف قرار داده و ارکان ارتش رژیم صهیونیستی را به لرزه در آورد.
این تحلیلگران افزودند: حزب الله تلاش می‌کند با سلاحی جدید و حمله‌ای دقیق به یکی از تاسیسات بزرگ قدرت خود را نشان دهد.
چندی پیش روزنامه یدیعوت آحرونوت از ارزیابی‌های صهیونیستی سخن به میان آورد که حاکی از آن است که حزب الله مصمم است به ترور شهید فواد شکر در ضاحیه جنوبی بیروت در روز‌های نه چندان دور پاسخ دهد و از هرگز از تصمیم خود منصرف نخواهد شد.
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها وعده داد که باید در انتظار پاسخ حزب الله در آینده باشند و تاکید کرد این یک تصمیم قطعی و غیر قابل بحث است.

 

لینک کوتاه:

کپی شد