سه شنبه 24/سپتامبر/2024

شهادت 9 فلسطینی و زخمی شدن دهها نفر دیگر در بمباران بازار دیرالبلح

سه‌شنبه 20-آگوست-2024

نظامیان رژیم صهیونیستی در دومین جنایت خود در کمتر از 12 ساعت، گروهی از شهروندان فلسطینی را در بازار شهر دیر البلح واقع در مرکز نوار غزه بمباران کردند که به شهادت دست کم 9 فلسطینی انجامید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع پزشکی، در اثر بمباران گروهی از شهروندان فلسطینی در بازار دیر البلح، 9 فلسطینی شهید و دهها نفر دیگر زخمی شدند که اکثر آنها زن یا کودک هستند.

منابع پزشکی خاطر نشان کردند که شهدا و مجروحان این حادثه که در اطراف میدان البرکه در دیرالبلح روی داد، به درمانگاه شهدای الاقصی در این شهر انتقال داده شدند.

در زمان وقوع این بمباران، بازار دیر البلح به شدت شلوغ و مملو از جمعیت و آوارگان فلسطینی بود و حمله ارتش صهیونیستی باعث شهادت و زخمی شدن شمار زیادی از شهروندان شد و احتمال افزایش شمار شهدا هم وجود دارد.

لازم به ذکر است که در جنایت دیگر امروز سه شنبه رژیم صهیونیستی در غزه، جنگنده های این رژیم مدرسه محل اسکان آوارگان فلسطینی در محله رمال در غرب شهر غزه را بمباران کرده بودند که منجر به شهادت 12 فلسطینی از جمله تعدادی زن و کودک و زخمی شدن چندین نفر دیگر شده بود. سازمان امداد و نجات فلسطین در غزه اعلام کرد که جنگنده های صهیونیستی مدرسه «مصطفی حافظ» را که محل اسکان آوارگان فلسطینی بود، بمباران کردند که در نتیجه آن 12 فلسطینی شهید و دهها نفر دیگر زخمی شدند.

لینک کوتاه:

کپی شد