دوشنبه 23/سپتامبر/2024

شهادت 4 فلسطینی در بمباران هوایی و حملات توپخانه ای ارتش صهیونیستی

چهارشنبه 21-آگوست-2024

در اثر بمباران هوایی و حملات توپخانه ای امروز چهارشنبه ارتش صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه 4 فلسطینی؛ از جمله یک دختربچه به شهادت رسیدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع پزشکی بیمارستان المعمدانی در شهر غزه، در اثر حمله ارتش صهیونیستی به محله الزیتون شهر غزه، 2 فلسطینی شهید و به این بیمارستان منتقل شدند.

شاهدان عینی گزارش دادند که یک «کوادکوپتر» ارتش صهیونیستی بمبی را بر سر گروهی از شهروندان فلسطینی انداخت که باعث کشته شدن 2 فلسطینی و انتقال آنها به بیمارستان المعمدانی شد.

یک منبع پزشکی در بیمارستان شهدای الاقصی در وسط نوار غزه هم اعلام کرد که در اثر حمله توپخانه ارتش صهیونیستی به شرق غزه یک دختربچه به شهادت رسید.

از سوی دیگر، سازمان امداد و نجات فلسطین هم در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که تیم های امداد و نجات این سازمان در اثر بمباران جنگنده های صهیونیستی، جسد یک فلسطینی را از زیر آوارهای شهر خان یونس در جنوب باریکه غزه خارج کردند.

گفتنی است که ارتش صهیونیستی از تاریخ 7 اکتبر گذشته جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه به راه انداخته است که منجر به شهادت و زخمی شدن بیش از 133 هزار نفر و ناپدید شدن 10 هزار نفر و نیز آوارگی و کوچ نزدیک به 2 میلیون نفر دیگر از خانه و کاشانه خود شده است. در کنار این آمارها، 70 درصد از منازل و زیرساخت های باریکه غزه هم به شدت تخریب شده اند و محاصره شدید و بحران انسانی و گرسنگی بی سابقه؛ به ویژه در غزه و شمال آن جان هزاران نفر را تهدید می کند.

لینک کوتاه:

کپی شد