دوشنبه 23/سپتامبر/2024

شهادت 38 فلسطینی در بمباران های پراکنده رژیم صهیونیستی علیه غزه

چهارشنبه 21-آگوست-2024

منابع پزشکی فلسطین از شهادت 38 فلسطینی در بمباران های پراکنده رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه از صبح امروز چهارشنبه خبر دادند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مدیر کل دفتر اطلاع رسانی فلسطین در غزه تاکید کرد که در جنایت جدید رژیم صهیونیستی در بمباران مدرسه صلاح الدین 4 نفر شهید و 18 نفر دیگر زخمی شدند.

در بمباران چندین منطقه دیگر در شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه نیز 13 فلسطینی شهید شدند که در میان آنها چندین زن و کودک هم دیده می شوند.

یک منبع پزشکی در مجتمع پزشکی ناصر خاطر نشان کرد که در اثر چندین بمباران علیه مناطق شرقی خان یونس 13 نفر شهید و دهها نفر دیگر زخمی شدند.

در میان این شهدا 7 کودک و 5 زن هم دیده می شوند که همگی در بمباران چادرهای آوارگان در منطقه الزنه در شهرک بنی سهیلا واقع در شرق خان یونس شهید شده اند.

6 شهید دیگر هم در بمباران های پراکنده علیه مناطق شرقی که گروهی از شهروندان فلسطینی و منازل و زمین ها بمباران شدند، به شهادت رسیدند.

ارتش صهیونیستی همچنان به بمباران هوایی و حملات توپخانه ای علیه مناطق مختلف نوار غزه ادامه می دهد که این مساله منجر به شهادت و زخمی شدن شماری از شهروندان فلسطینی شده است.

گفتنی است که ارتش صهیونیستی از تاریخ 7 اکتبر گذشته جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه به راه انداخته است که منجر به شهادت و زخمی شدن بیش از 133 هزار نفر و ناپدید شدن 10 هزار نفر و نیز آوارگی و کوچ نزدیک به 2 میلیون نفر دیگر از خانه و کاشانه خود شده است. در کنار این آمارها، 70 درصد از منازل و زیرساخت های باریکه غزه هم به شدت تخریب شده اند و محاصره شدید و بحران انسانی و گرسنگی بی سابقه؛ به ویژه در غزه و شمال آن جان هزاران نفر را تهدید می کند.

لینک کوتاه:

کپی شد